ΤΕΝΑ συν σε όλα
ΤΕΝΑ συν σε όλα
ΤΕΝΑ συν σε όλα > Blog > ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ > Πότε να ξεκινήσουμε την άσκηση του πυελικού εδάφους κατά την εγκυμοσύνη;
Home ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Πότε να ξεκινήσουμε την άσκηση του πυελικού εδάφους κατά την εγκυμοσύνη;

Πότε να ξεκινήσουμε την άσκηση του πυελικού εδάφους κατά την εγκυμοσύνη;

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ


0 113

Η άσκηση του πυελικού εδάφους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να μας βοηθήσει να ανταπεξέλθουμε καλύτερα στις ανάγκες μας αυτούς τους μήνες, καθώς και να προετοιμαστούμε για την ώρα του τοκετού.


Σφάλμα στη βάση δεδομένων: [Illegal mix of collations for operation 'in']

Οι ασκήσεις πυελικού εδάφους βοηθούν στην ενδυνάμωση μιας περιοχής που υφίσταται μεγάλη πίεση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του τοκετού. Μην αμφιβάλλεις: η εκγύμναση των μυών βοηθά το σώμα σου να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο βάρος του μωρού κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και θα συνεχίσει να σε βοηθά και μετά, καθώς οι υγιείς, γυμνασμένοι μύες επανέρχονται πιο εύκολα μετά τη γέννα. Θα βοηθήσουν επίσης στη μείωση ή την πρόληψη της ακράτειας από προσπάθεια μετά τον τοκετό. Γι’ αυτό είναι ζωτικής σημασίας οι έγκυες γυναίκες να κάνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης του πυελικού εδάφους, ανεξάρτητα από την ηλικία τους ή από το αν πάσχουν ή όχι από ακράτεια από προσπάθεια αυτήν τη στιγμή.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

ΤΕΝΑ συν σε όλα