ΤΕΝΑ συν σε όλα
ΤΕΝΑ συν σε όλα > TENA Πρόγραμμα Πόντων > Βοήθεια
 

 

 

Χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με το Πρόγραμμα Πόντων;

 

Βοήθεια σχετικά με το Πρόγραμμα Πόντων ΤΕΝΑ

Είμαστε κοντά σας για να λύσουμε κάθε απορία σχετικά με το Πρόγραμμα Πόντων ΤΕΝΑ και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τις αγορές σας. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλεφωνικό μας κέντρο ή μέσω της σελίδας μας στο Facebook για να σας ενημερώσουμε για τους τρόπους συγκέντρωσης και εξαργύρωσης πόντων καθώς και για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση έχετε.

ΔΩΡΕΑΝ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ :

800 800 3000 ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ

 

800 944 14 ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ

ΔΕΥΤΕΡΑ- ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΩΡΕΣ 9.00 – 21.00 (ΕΚΤΟΣ ΑΡΓΙΕΣ) ΣΑΒΒΑΤΟ, ΩΡΕΣ : ΩΡΕΣ 9.00 – 18.00 (ΕΚΤΟΣ ΑΡΓΙΕΣ)

Βοήθεια

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

  • Τι είναι το Πρόγραμμα πόντων ΤΕΝΑ; Είναι η αποκλειστική σελίδα για τους πελάτες.
  • Ποια πλεονεκτήματα έχει το Πρόγραμμα πόντων ΤΕΝΑ; Αυτό το πρόγραμμα θέλει να σας ανταμείψει για την αφοσίωσή σας. Γι’ αυτό, δημιουργήθηκε ένα σύστημα που σας επιτρέπει να συγκεντρώνετε πόντους και να τους εξαργυρώνετε σε εκπτωτικά κουπόνια για τις επόμενες αγορές σας και υπέροχα δώρα.
  • Πώς μπορώ να συγκεντρώνω πόντους; Υπάρχουν πολλοί τρόποι να συγκεντρώσετε πόντους: Πληκτρολογώντας στην ιστοσελίδα μας τους μοναδικούς κωδικούς που θα βρείτε στο εσωτερικό των συσκευασιών TENA Lady και TENA Pants Plus, απαντώντας στην ερώτηση του μήνα ή βρίσκοντας το μοναδικό κωδικό που σας ανακοινώνουμε κάθε μήνα στο Facebook. Mείνετε συντονισμένοι γιατί συνέχεια εμπλουτίζουμε τους τρόπους συγκέντρωσης πόντων, για να σας χαρίζουμε δώρα και εκπτώσεις.
  • Πώς μπορώ να χρησιμοποιώ τους πόντους μου; Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τους πόντους σας για να αποκτήσετε εκπτωτικά κουπόνια για προϊόντα TENA και υπέροχα δώρα.
  • Πού μπορώ να βλέπω πόσοι πόντοι μου μένουν; Από το προφίλ σας στην ιστοσελίδα μας. Επίσης μία φορά τον μήνα θα λαμβάνετε το newsletter μας όπου, εκτός από σχετικές πληροφορίες και νέα, περιλαμβάνεται το υπόλοιπο των πόντων σας κατά τη στιγμή της αποστολής του newsletter.
  • Μου αρέσει το Πρόγραμμα πόντων, αλλά δεν θέλω να λαμβάνω μηνύματα μέσω email. Έχετε υπόψη ότι η λήψη των μηνυμάτων μας είναι ένας τρόπος να είστε ενεργό μέλος του Προγράμματος πόντων TENA, οπότε αν δεν προχωρήσετε σε καμία ενέργεια εντός της πλατφόρμας στη διάρκεια ενός έτους, θα σταματήσετε να είστε πλέον μέλος του Προγράμματος πόντων TENA και θα ακυρωθεί ο λογαριασμός σας. Εάν δεν θέλετε να λαμβάνετε μηνύματα, μπορείτε να διαγραφείτε μέσω οποιουδήποτε από τα email που έχετε λάβει. Απλώς πρέπει να κάνετε κλικ στη φράση: “Δεν επιθυμώ να λαμβάνω email από το Πρόγραμμα Πόντων ΤΕΝΑ”.
  • Πώς μπορώ να διαγραφώ από το Πρόγραμμα πόντων; Μπορείτε να διαγραφείτε από το προσωπικό σας προφίλ.
  • Τι πρέπει να κάνω αν πιστεύω ότι το υπόλοιπο πόντων που εμφανίζεται δεν είναι σωστό; Αν πιστεύετε ότι το υπόλοιπο των πόντων σας δεν είναι σωστό, καλέστε τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό 800 800 3000 για να το ελέγξουμε. Ώρες επικοινωνίας: 9.00 το πρωί με 17.00 το απόγευμα.

ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΤΕΝΑ

ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΩΡΩΝ

ΠΡΟΦΙΛ

ΑΙΤΗΜΑ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ

ΛΗΞΗ ΤΩΝ ΠΟΝΤΩΝ

  • Οι πόντοι που έχω συγκεντρώσει λήγουν; Ναι. Εάν σε διάστημα τριων χρόνων δεν προσθέσετε ή δεν χρησιμοποιήσετε πόντους, θα σας σταλεί από το σύστημα ένα email έξι μήνες πριν τη συμπλήρωση των τριων χρόνων που θα σας ενημερώνει ότι πρέπει να ενεργοποιήσετε ξανά το λογαριασμό σας. Εάν συνεχίσετε χωρίς να κάνετε καμία κίνηση (χωρίς να προσθέσετε ή να χρησιμοποιήσετε πόντους), έναν μήνα πριν τη συμπλήρωση των τριων χρόνων θα σας σταλεί και πάλι ένα email που θα σας προειδοποιεί ότι αν δεν υπάρξει κάποια κίνηση στους πόντους σας αυτοί θα μηδενιστούν μόλις συμπληρωθούν τρία χρόνια από την τελευταία κίνηση.
  • Πώς μπορώ να ενημερωθώ αν θα λήξουν οι πόντοι μου; Στο προφίλ σας, πέρα από τα προσωπικά σας στοιχεία, μπορείτε επίσης να δείτε το ιστορικό των κινήσεών σας στο Πρόγραμμα πόντων και τις ημερομηνίες των διάφορων κινήσεων.
  • Αρκεί να συνδεθώ στο πρόγραμμα για να μην λήξουν οι πόντοι που έχω συγκεντρώσει; Όχι. Το σύστημα αναγνωρίζει μόνο κινήσεις που επηρεάζουν το υπόλοιπο των πόντων, δηλαδή την προσθήκη ή την εξαργύρωση πόντων. Κάθε άλλη ενέργεια δεν καταγράφεται από το σύστημα.
  • Τι μπορώ να κάνω για να μην λήξουν οι πόντοι που έχω συγκεντρώσει; Μπορείτε να προσθέσετε νέους πόντους, χρησιμοποιώντας κωδικούς προσφορών, παίζοντας το παιχνίδι συγκέντρωσης πόντων, απαντώντας στην ερώτηση του μήνα κ.λπ. ή να εξαργυρώσετε πόντους μέσω εκπτωτικών κουπονιών και δώρων.
ΤΕΝΑ συν σε όλα