Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ Οκτώ συμβουλές για να παραμείνετε υγιείς στην εμμηνόπαυση
banner_MUESTRA

Οκτώ συμβουλές για να παραμείνετε υγιείς στην εμμηνόπαυση

ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ

0 2761

Έξυπνες και σωστές συμβουλές για να ελαχιστοποιήσετε ενοχλήσεις και προβλήματα που εμφανίζονται στην εμμηνόπαυση. Καλό είναι να τις λάβετε υπόψη σας.


Η εμμηνόπαυση είναι μια ευαίσθητη περίοδος για τη γυναίκα, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Στην εμμηνόπαυση αυξάνεται ο κίνδυνος εμφάνισης προβλημάτων όπως η οστεοπόρωση, καρδιαγγειακά προβλήματα, ακράτεια ούρων, εξάψεις, άγχος κ.λπ. Αν θέλετε να ωριμάσετε χωρίς επιπλοκές και με υψηλή ποιότητα ζωής, σας συνιστούμε να υιοθετήσετε υγιεινές συνήθειες, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές:

  1. Φυσική άσκηση: Ένας εξαιρετικός τρόπος να διατηρήσετε σε φόρμα τα οστά, τις αρθρώσεις και τους μύες σας. Κάνοντας ασκήσεις προσαρμοσμένες στα δικά σας χαρακτηριστικά, θα βελτιώσετε την ευελιξία σας, τις κινήσεις των αρθρώσεων, τον μυϊκό σας τόνο, την κυκλοφορία του αίματος ή το αναπνευστικό σας.
  2. Εφαρμόζοντας διάφορες μεθόδους χαλάρωσης, μπορείτε να πετύχετε θετικά αποτελέσματα, όπως μείωση της πίεσης και επομένως μείωση του άγχους, καλύτερη συγκέντρωση και μνήμη, αύξηση της αυτοεκτίμησης και έλεγχο των συναισθημάτων στην ασταθή περίοδο της εμμηνόπαυσης.
  3. Βλαβερές συνήθειες: σταματήστε το κάπνισμα, την κατανάλωση καφέ ή οινοπνευματωδών που επηρεάζουν την αφομοίωση του ασβεστίου των τροφίμων το οποίο είναι σημαντικό για την προστασία του καρδιαγγειακού συστήματος.
  4. Πρόληψη της οστεοπόρωσης: Η τάση απώλειας οστικής μάζας που οδηγεί στη θραύση, είναι σύνηθες φαινόμενο στην εμμηνόπαυση. Ένας καλός τρόπος να εμποδίσετε την οστεοπόρωση είναι να περπατάτε κάθε ημέρα τουλάχιστον μισή ώρα και να εμπλουτίσετε τη διατροφή σας με τροφές πλούσιες σε ασβέστιο: γαλακτοκομικά, αποξηραμένα φρούτα, σαρδέλες και αντζούγιες, περισσότερα λαχανικά και χόρτα με σκούρο πράσινο χρώμα (σπανάκι, σέσκουλο, μπρόκολο). Και μια συμβουλή: για να απορροφά περισσότερο ο οργανισμός το ασβέστιο, είναι σημαντικό τα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό να είναι υψηλά και, για να τα ανεβάσετε, το καλύτερο είναι να κάθεστε στον ήλιο.
  5. Ισορροπημένη Διατροφή: Στην εμμηνόπαυση, υπάρχει η τάση αύξησης του σωματικού βάρους, ιδιαίτερα του λιπώδους ιστού, που συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς. Αν υπερβαίνετε τις ημερήσιες συνιστώμενες ενεργειακές ανάγκες (1800 θερμίδες σύμφωνα με τον ΠΟΥ), θα οδηγηθείτε σταδιακά στην παχυσαρκί.
  6. Φροντίστε το πυελικό σας έδαφος: η ορμονική διαταραχή ευνοεί την εμφάνιση ακράτειας ούρων και την πρόπτωση μήτρας σε γυναίκες που έχουν γεννήσει και δεν έχουν φροντίσει το μυϊκό σύστημα του πυελικού τους εδάφους μετά τους τοκετούς. Είναι σημαντικό να πραγματοποιούν γυναικολογικές εξετάσεις ανά τακτά διαστήματα και να κάνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης.
  7. Εξάψεις: Για να εμποδίσετε ή να μειώσετε τις δυσάρεστες εξάψεις και τη νυχτερινή εφίδρωση, διατίθενται συμπληρώματα διατροφής που προσφέρουν ανακούφιση. Πρόκειται για τις ισοφλαβόνες σόγιας, το κόκκινο τριφύλλι, το λυκίσκο ή το φασκόμηλο.
  8. Προστατεύστε το δέρμα σας: Η ορμονική διαταραχή επηρεάζει και το δέρμα. Αφυδατώνεται, χάνει την ελαστικότητά του, γίνεται ξηρό και εμφανίζει ρυτίδες. Πρέπει λοιπόν να το θρέψετε με ευεργετικά συστατικά: βιταμίνη Ε, μπουράντζα και ηράνθεμο (oenothera).

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: