ΤΕΝΑ συν σε όλα
ΤΕΝΑ συν σε όλα
ΤΕΝΑ συν σε όλα > Blog > ΔΙΑΤΡΟΦΗ > Ας γίνουμε φαν των ξηρών καρπών!
Home ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ας γίνουμε φαν των ξηρών καρπών!

Ας γίνουμε φαν των ξηρών καρπών!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ


0 387

Αποδιωγμένοι από πολλές δίαιτες, λόγω της υψηλής συγκέντρωσης σε λίπη, οι ξηροί καρποί που τρώγονται με μέτρο όχι μόνο βοηθούν να αδυνατίσουμε, αλλά και έχουν πολλές άλλες ιδιότητες που ενδείκνυνται ιδιαίτερα για τις γυναίκες στην εμμηνόπαυση. Έχε το υπόψη σου.


Οι ξηροί καρποί είναι μια σημαντική πηγή βασικών λιπαρών οξέων και παρέχουν βιταμίνη Ε, η οποία είναι απαραίτητη για την καταπολέμηση της χοληστερόλης και της γήρανσης του δέρματος και των μαλλιών. Η υψηλή συγκέντρωση πρωτεϊνών και μετάλλων τους καθιστά ένα καλό υποκατάστατο του κρέατος και, εάν ληφθούν χωρίς καμία επεξεργασία (ως φυσικοί ξηροί καρποί) είναι κατάλληλοι για όσους έχουν δυσανεξία στη γλουτένη και στη λακτόζη.

Επιπλέον βοηθούν στην πρόληψη ασθενειών όπως του διαβήτη, των καρδιακών προσβολών ή ορισμένων τύπων καρκίνου. Αλλά η μεγάλη αξία τους για την υγεία μας είναι η συμβολή των αντιοξειδωτικών που προκύπτει από την ενσωμάτωσή τους στη διατροφή μας, ειδικά κατά την εμμηνόπαυση.

Καρύδια

Θεωρείται ο βασιλιάς των ξηρών καρπών. Ένα καρύδι μπορεί να περιέχει έως και δύο φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά και καλύτερης ποιότητας από οποιονδήποτε άλλο καρπό. Στην πραγματικότητα, η συμβολή του σε αντιοξειδωτικά είναι μεταξύ 2 και 15 φορές υψηλότερη από αυτήν της βιταμίνης Ε. Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτοοιστρογόνα, χημικά συστατικά που βρίσκονται σε ορισμένα τρόφιμα φυτικής προέλευσης, τα κάνει να συστήνονται ιδιαιτέρως για τη βελτίωση της οστικής πυκνότητας, τη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης και την ανακούφιση των εξάψεων.

Το καρύδι, ως βασιλιάς των ξηρών καρπών, έχει σημαντικά οφέλη για το δέρμα, τα οστά ή την καρδιά.

Οι γιατροί συνιστούν τη λήψη μεταξύ πέντε και επτά καρυδιών την ημέρα. Μπορούν να είναι ένα υπέροχο σνακ μεταξύ των γευμάτων, ή μπορούν να προστεθούν σε σαλάτες, σε ένα κέικ ή ως βασικό συστατικό για την παρασκευή σάλτσας.

Αμύγδαλα

Γνωστά ως «φυσική ασπιρίνη», τα αμύγδαλα έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και αντιγηραντικό. Η λήψη 20 αμυγδάλων την ημέρα ισοδυναμεί με τη μισή βιταμίνη Ε που χρειαζόμαστε καθημερινά. Είναι επίσης μια από τις πλουσιότερες φυτικές πηγές ασβεστίου, γι’ αυτό ενδείκνυται για την πρόληψη της οστεοπόρωσης

Φυστίκια Αιγίνης

Τα φυστίκια Αιγίνης είναι ο τέλειος σύμμαχος για την καταπολέμηση της χοληστερόλης και της υπέρτασης που προκαλείται από το άγχος. Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνες Α και C, έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και παρέχουν στον οργανισμό μας μια μεγάλη ποσότητα απαραίτητων μετάλλων, όπως το σελήνιο (ενισχυτικό άμυνας), το μαγνήσιο (ενισχύει τα οστά), το κάλιο (ρυθμίζει τον καρδιακό ρυθμό και την αρτηριακή πίεση) και σίδηρο (για μεταφορά οξυγόνου στο αίμα). Εάν ληφθούν με μέτρο, τα φιστίκια μας βοηθούν επίσης να χάσουμε βάρος λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε φυτικές ίνες.

Φουντούκια

Τα φουντούκια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αποτελούν πηγή ασβεστίου, γι’ αυτό είναι πολύ κατάλληλα για την οστεοπόρωση. Υπάρχουν επίσης ενδείξεις ότι μπορεί να ρυθμίζουν τη χοληστερόλη και να έχουν υψηλή αντιοξειδωτική ισχύ. Επιπλέον, είναι πλούσια σε φολικό οξύ, άρα ενδείκνυνται για εγκύους, και φώσφορο, που ευνοεί τη μνήμη και τη συγκέντρωση.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

ΤΕΝΑ συν σε όλα