ΤΕΝΑ συν σε όλα
ΤΕΝΑ συν σε όλα
  • Εξαργυρώστε τους πόντους σας σε εκπτωτικά κουπόνια και υπέροχα δώρα!
Home ΟΜΟΡΦΙΑ Tι συμβαίνει στο δέρμα μας κατά την εμμηνόπαυση;

Tι συμβαίνει στο δέρμα μας κατά την εμμηνόπαυση;

ΟΜΟΡΦΙΑ

0 181

Ο καλύτερος τρόπος για να προστατευτούμε και να παραμείνουμε νέες για περισσότερο καιρό είναι να συνειδητοποιήσουμε τον τρόπο με τον οποίο το ορμονικό έλλειμμα επηρεάζει το δέρμα μας. Ακολούθησε τις συμβουλές μας για να καθυστερήσεις τη γήρανσή του και να αισθανθείς καλύτερα με τον εαυτό σου.


WordPress database error: [Illegal mix of collations for operation ' IN ']

Όλες μας ανησυχούμε για το πώς το πέρασμα του χρόνου θα επηρεάσει το δέρμα μας. Τα σημάδια της γήρανσης, αποτέλεσμα των ορμονικών αλλαγών, είναι ιδιαίτερα ορατά σε αυτόν τον ιστό. Ειδικά στο δέρμα του προσώπου μας, το οποίο είναι η εικόνα που προβάλλουμε προς τους άλλους και που περισσότερο καθορίζει την αντίληψη του εαυτού μας.

Δεν μπορούμε να αποφύγουμε τη γήρανση, αλλά μπορούμε να την ελαχιστοποιήσουμε και να καθυστερήσουμε τη διαδικασία επιδείνωσης.

Από την αρχή των πρώτων συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης έως και τη μετεμμηνόπαυση, η προοδευτική μείωση των οιστρογόνων και του κολλαγόνου έχει άμεσο αντίκτυπο στο δέρμα, προκαλώντας την σταδιακή γήρανσή του. Η δράση αυτών των ορμονών αυξάνει το πάχος του δέρματος και διατηρεί την ελαστικότητά του και την υγρασία του και όταν σταματούν να λειτουργούν αρχίζουν τα αρνητικά αποτελέσματα για το δέρμα μας. Αν και τα γονίδια παίζουν σημαντικό ρόλο στο να παραμένουμε νεότερες για περισσότερο καιρό, οι συνέπειες είναι αναπόφευκτες. Τι συμβαίνει στο δέρμα αυτήν την περίοδο;

Αρνητικές συνέπειες της εμμηνόπαυσης στο δέρμα

  • Αφυδατωμένο δέρμα: Το δέρμα χάνει την ελαστικότητά του και δίνει την εντύπωση ότι είναι ξηρό και τραχύ στην εμφάνισή του.
  • Βαθύτερες και πολυάριθμες ρυτίδες: οι ίνες ελαστίνης και κολλαγόνου παρακμάζουν και το δέρμα κρεμάει, προκαλώντας μεγαλύτερη χαλάρωση και εμφάνιση ρυτίδων.
  • Φαίνεται πιο εύθραυστο: Το δέρμα αδυνατίζει και, χάνοντας την ελαστικότητά του, τραυματίζεται πιο εύκολα.

Το δέρμα χάνει υγρασία, ελαστικότητα και πάχος

  • Ανομοιόμορφος τόνος: Το δέρμα χάνει τη φωτεινότητα και τη φρεσκάδα και ο τόνος παύει να είναι ομοιόμορφος, καθώς αυξάνεται η διαφάνεια του δέρματος.
  • Μεγαλύτερη δυσκολία στο κλείσιμο των πληγών.
  • Σκούρες κηλίδες που είναι πιο έντονες στις περιοχές του σώματος που εκτίθενται στον ήλιο.

Δεν μπορούμε να αποφύγουμε αυτήν την επιδείνωση, αλλά μπορούμε να την ελαχιστοποιήσουμε και να καθυστερήσουμε τη διαδικασία γήρανσης. Σου δίνουμε μερικές συμβουλές έτσι ώστε το δέρμα σου να παραμένει νέο για περισσότερο.

Συμβουλές για να διατηρήσεις το δέρμα σου νεανικό μετά την εμμηνόπαυση

  • Να το ενυδατώνεις από έξω: Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε κρέμες στο πρόσωπο και το σώμα που μας βοηθούν να αποκαταστήσουμε την χαμένη υγρασία. Πολλές εταιρείες καλλυντικών έχουν βγάλει ήδη φόρμουλες ειδικά σχεδιασμένες για τα χαρακτηριστικά του ώριμου δέρματος. Να τις συμπεριλάβεις στην καθημερινή σου ρουτίνα.
  • Να πίνεις δύο λίτρα νερό την ημέρα: Να ενυδατώνεις το δέρμα σου και από μέσα.
  • Να φοράς αντηλιακό καθημερινά: Αυτήν την περίοδο της ζωής μας ο ήλιος είναι σημαντικός για το σώμα μας, γιατί μας βοηθά να συνθέσουμε τη βιταμίνη D και να εδραιώσουμε το ασβέστιο στα οστά μας. Έχοντας υπόψη τις προτάσεις του γιατρού σου για περίπου 15 λεπτά ηλιοθεραπεία την ημέρα (αποφεύγοντας τις ώρες της μεγαλύτερης έκθεσης σε υπεριώδεις ακτίνες από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα), πρέπει επιπλέον να χρησιμοποιείς πάντοτε αντηλιακή προστασία κατάλληλη για τον τύπο του δέρματός σου. Ακόμα και αν ο ουρανός είναι συννεφιασμένος, η ηλιακή ακτινοβολία βλάπτει το δέρμα μας πολύ περισσότερο από ό,τι φαίνεται.
  • Ξέχνα τις τοξίνες: Οι κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα και το αλκοόλ συμβάλλουν στην επιτάχυνση της γήρανσης του δέρματος. Να τα αποφεύγεις.
  • Να γυμνάζεσαι: Η σωματική άσκηση διατηρεί το σώμα μας οξυγονωμένο, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και καθαρίζει τους πόρους. Επιπλέον, θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις τις συνέπειες της οστεοπόρωσης που τόσο μας φοβίζει.
  • Να τρως τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Α (αντιοξειδωτική), C (συνθέτει κολλαγόνο) και Ε (καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες). Αυτές οι βιταμίνες βρίσκονται σε φρέσκα φρούτα, ξηρούς καρπούς και λαχανικά, και σε άλλες πηγές επίσης.
  • Να μην πηγαίνεις στο κρεβάτι χωρίς να έχεις αφαιρέσει το μακιγιάζ σου: Στη διάρκεια των ωρών του ύπνου, το δέρμα μας αξιοποιεί την ευκαιρία για να αναγεννηθεί και να οξυγονωθεί. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να ακολουθήσεις τα τρία βήματα: Καθαρισμός, τόνωση και θρέψη.
  • Να δίνεις περισσότερη προσοχή στην προσωπική σου υγιεινή: Βεβαιώσου ότι τα σαπούνια που χρησιμοποιείς έχουν ουδέτερο pH για να αποφεύγεις αλλεργίες και ξηρότητα. Ιδίως να περιποιείσαι με εξαιρετική φροντίδα την ευαίσθητη περιοχή σου, η οποία είναι ακόμα πιο ευαίσθητη λόγω της ατροφίας και της κολπικής ξηρότητας που είναι χαρακτηριστικά αυτής της περιόδου, κατά την οποία οι λοιμώξεις είναι επίσης πιο συχνές.
  • Να αποφεύγεις τους ερεθισμούς εάν έχεις ακράτεια ούρων: Η χρήση ειδικών απορροφητικών προϊόντων για τις διαρροές ούρων, όπως αυτά της σειράς TENA Lady, θα συμβάλει ώστε το δέρμα σου να παραμένει προστατευμένο και ασφαλές. Θέλεις να τα δοκιμάσεις; Ζήτησε δωρεάν δείγματα εδώ.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...