Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΟΜΟΡΦΙΑ Φρόντισε τα μαλλιά σου στην εμμηνόπαυση
banner_MUESTRA

Φρόντισε τα μαλλιά σου στην εμμηνόπαυση

Featured

0 109

Σε αυτή την περίοδο της ζωής μας, τα μαλλιά μας εξασθενούν και είναι πιο εύθραυστα. Η διατροφή, η άσκηση, η ειδική φροντίδα ή συγκεκριμένες θεραπείες μπορούν να μας βοηθήσουν να αντισταθμίσουμε τις αρνητικές επιπτώσεις της εμμηνόπαυσης. Σημείωσε τις παρακάτω συμβουλές και διατήρησε τα μαλλιά σου δυνατά και υγιή.


Η έλλειψη ορμονών που εμφανίζεται στην εμμηνόπαυση επηρεάζει την ποιότητα των μαλλιών μας. Γίνονται πιο λεπτά και ξηρά, με λιγότερη λάμψη και δύναμη, χάνουν την χρωστική και γίνονται γκρι. Ελατώνει τις τρίχες σε κάποια μέρη του σώματος, όπως τα πόδια ή τα χέρια, και εμφανίζει άλλες σε λιγότερο επιθυμητά μέρη, όπως το πηγούνι ή την γύρω περιοχή των χειλιών, επειδή η ισορροπία ανάμεσα στις «αρσενικές» και «θηλυκές» ορμόνες διαταράσσεται.

    Σου πέφτουν τα μαλλιά; Το άγχος είναι μία από τις κύριες αιτίες, όπως επίσης την πτώση μπορεί να την προκαλέσουν κάποιες ασθένειες.

Καθώς αυξάνεται η ευαισθησία των μαλλιών, είναι επίσης συχνό, μετά τα 50, να μας πέφτουν περισσότερες τρίχες. Σε αντίθεση όμως με αυτά που πιστεύουμε, όταν η πτώση είναι σημαντική, γενικά οφείλεται σε άλλους παράγοντες, που προστίθενται στην επίδραση της έλλειψης ορμονών.

Ποιοι είναι αυτοί οι παράγοντες;

κληρονομικότητα.

-Η μη ισορροπημένη διατροφή, με έλλειψη ιχνοστοιχείων και βιταμινών.

-Το άγχος, όχι μόνο στην εμμηνόπαυση, είναι από τις κύριες αιτίες εκείνων των περιστάσεων που παρατηρούμε ότι μας πέφτουν πολύ τα μαλλιά.

-Η κακή φροντίδα των μαλλιών: βαφές, ακατάλληλα σαμπουάν, πιστολάκια και συσκευές για ίσιωμα…

Διαταραχές θυροειδούς και μερικές ασθένειες.

Πώς να φροντίσουμε τα μαλλιά μας;

Αν θέλεις να τα διατηρήσεις σε καλή κατάσταση, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές:

Φρόντισε την διατροφή σου: η ισορροπημένη διατροφή έχει πολλά ωφέλη για τα μαλλιά. Πίνε νερό και κατανάλωνε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Α και Β, σε ιχνοστοιχεία (σίδηρο, μαγνήσιο, ασβέστιο) ή φυτοοιστρογόνα, όπως η σόγια και άλλα φυτά (αυτά τα τελευταία πάντα με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει ιστορικό καρκίνου στην οικογένειά σου, για αυτό συμβουλεύσου πρώτα τον γιατρό σου). Για τις τροφές που πρέπει να αποφεύγεις, δεν υπάρχει κάτι που να μην γνωρίζεις ήδη: τα πολλά γλυκά, τα ζωϊκά λίπη, το αλκοόλ, την καφεΐνη… Το κάπνισμα; Σίγουρα ξέρεις την απάντηση.

Συμπληρώματα βιταμινών και ιχνοστοιχείων: πλούσια σε βιταμίνη E ή σίδηρο καλυτερεύουν την υγρασία και την υφή και αποφεύγεται το σπάσιμο της τρίχας και η ψαλίδα. Αν έχεις προβλήματα άγχους, σύνηθες φαινόμενο στις μέρες μας, ένα συμπλήρωμα πλούσιο σε βιταμίνη Β θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις την επίδρασή του.

Υγιεινή και φροντίδα: προσπάθησε να αποφύγεις τις συνεχείς βαφές, τα σαμπουάν με ακατάλληλο pH ή την κατάχρηση των συσκευών ισιώματος και το πιστολάκι. Προσπάθησε να διαλέξεις ένα χρώμα και ένα είδος κουρέματος που να ταιριάζει στο στυλ σου και να το διατηρήσεις, για να αποφύγεις, για παράδειγμα, τις πολλές εναλλαγές χημικών. Σκέψου επίσης, μήπως τα οργανικά προϊόνται αποτελούν κάποια λύση.

Προστατεύσου από τον ήλιο, το αλάτι και το χλώριο: τα μαλλιά ταλαιπωρούνται πολύ την καλοκαιρινή περίοδο. Χρησιμοποίησε προϊόντα που τα προστατεύουν.

Γυμνάσου: η σωματική άσκηση είναι καλή για την κυκλοφορία του αίματος γιατί ενεργοποιεί τους θύλακες των τριχών, διευκολύνοντας την ανάπτυξη μιας πιο πλούσιας και δυνατής τρίχας. Το μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

Θεραπεία ορμονικής υποκατάστασης: αν η τριχόπτωση οφείλεται στις ορμονικές αλλαγές, μία κατάλληλη θεραπεία μπορεί να λύση αυτή και άλλες αρνητικές επιδράσεις της εμμηνόπαυσης.

Αποτρίχωση: αν το πρόβλημα σου είναι η ανάπτυξη τριχοφϋίας στο πρόσωπο, ψάξε την καλύτερη για εσένα εναλλακτική. Αυτό το άβολο πρόβλημα μπορεί να οδηγήσει σε έλλειψη αυτοεκτίμησης, για αυτό ανάλαβε δράση. Διάλεξε τον τρόπο αποτρίχωσης με τον οποίο το δέρμα σου αντιδρά καλύτερα.

Συμβουλεύσου τον γιατρό σου, αν θεωρείς ότι η πτώση των μαλλιών είναι υπερβολική και μην θεωρήσεις ότι είναι κάτι που οφείλεται στην ηλικία. Ένας ειδικός θα αποκλείσει αν η αιτία είναι κάποια ασθένεις ή έλλειψη ορμονών. Μερικές γυναίκες μπορεί να αναπτύξουν ανδρογενετική αλωπεκία, αλλά η ολική αλωπεκία είναι πολύ σπάνια στις γυναίκες. Στις μέρες μας, υπάρχουν προϊόντα και θεραπείες που βοηθούν στην αντιμετώπισή της. Ο γιατρός θα αξιολογήσει το είδος της αλωπεκίας και θα χορηγήσει την κατάλληλη θεραπεία.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: