Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΑΚΡΑΤΕΙΑ ΠΥΕΛΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΤΕΙΑ Μικρές συνήθειες για να προστατεύσεις το πυελικό σου έδαφος
banner_MUESTRA

Μικρές συνήθειες για να προστατεύσεις το πυελικό σου έδαφος

ΠΥΕΛΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΤΕΙΑ

0 280

Χρειάστηκε να κάνεις πρόγραμμα αποκατάστασης πυελικού εδάφους για να ενισχύσεις τη δύναμη των μυών σου; Ξέρεις πώς να επιτύχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα; Εάν ναι, παρακάτω θα βρεις μερικές προτάσεις που θα σε βοηθήσουν να το επιτύχεις. Εάν πάλι όχι, αλλά θέλεις να μάθεις για τη σημασία της πρόληψης, οι παρακάτω προτάσεις επίσης θα σου χρησιμεύσουν!


Γέλιο, βήχας, φτάρνισμα, ανέλκυση βάρους… όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν το πυελικό μας έδαφος. Επιπλέον, εάν λόγω δουλειάς στεκόμαστε πολλές ώρες κάθε μέρα ή έχουμε υπό τη φροντίδα μας κάποιο άτομο που χρειάζεται υποστήριξη, χρειάζεται να προλάβουμε τους καθημερινούς κινδύνους που ελοχεύουν για το πυελικό έδαφος.

Χρειάζεται να κάνεις μέρος της καθημερινότητας σου κάποιες συνήθειες ρουτίνας που θα σε βοηθήσουν να μετριάσεις τις επιπτώσεις στο πυελικό σου έδαφος. Εάν έχεις ήδη περάσει από πρόγραμμα αποκατάστασης ή φυσιοθεραπεία, είναι εξίσου σημαντικό να διατηρήσεις τα αποτελέσματα αυτού και να μη χάνει το πυελικό έδαφος τη δύναμη του.

Πώς να μονιμοποιήσεις τα αποτελέσματα; Το ιδανικό είναι να ενσωματώσεις τις λεγόμενες συσπάσεις πυελικού εδάφους στις καθημερινές κινήσεις που επιβαρύνουν τη συγκεκριμένη περιοχή, όπως το βήξιμο, το φτάρνισμα ή το σήκωμα βαρέων αντικειμένων. Η σύσπαση του πυελικού εδάφους κατά τη διάρκεια ορισμένων ενεργειών που το επιβαρύνουν, μειώνει την πίεση που ασκείται στο πυελικό έδαφος.

Στην αρχή, αυτές οι συσπάσεις πρέπει να γίνονται εκούσια: πρέπει να θυμόμαστε να τις κάνουμε στις συγκεκριμένες χρονικές στιγμές κάθε φορά που οι ενέργειες αυτές πραγματοποιούνται. Ωστόσο, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, αυτό θα γίνει μια απλή συνήθεια που θα την κάνουμε σχεδόν αυτόματα. Η διαδικασία είναι παρόμοια με την εκμάθηση οδήγησης αυτοκινήτου ή ποδηλάτου: στην αρχή μας φαίνεται δύσκολο να θυμόμαστε τη διαδικασία, αλλά σιγά σιγά αυτή πραγματοποιείται αυτοματοποιημένα!

Δεν είναι πάντα εύκολο να θυμόμαστε αυτή τη συνήθεια όταν φτερνιζόμαστε, βήχουμε ή σηκώνουμε βάρη. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να συσχετίσουμε τη σύσπαση με άλλες συνήθειες όπως το να σηκωνόμαστε από την καρέκλα, να ανεβοκατεβαίνουμε σκάλες, το να γελάμε έντονα ή να κουβαλάμε τις τσάντες με τα ψώνια.

Ο σκοπός είναι να διατηρούμε ενεργό το πυελικό έδαφος και να μην το αφήνουμε να ατροφεί και να χάνει την ευεξία του.

Εάν ακόμα και μετά από τέτοιου τύπου ασκήσεις, το πυελικό σου έδαφος εξακολουθεί να είναι αδύναμο και επομένως να εμφανίζεις ακράτεια ούρων, σου συνιστούμε να χρησιμοποιείς ειδικά απορροφητικά προϊόντα όπως αυτά της ΤΕΝΑ, που θα σε κάνουν να νιώσεις ασφαλής και προστατευμένη. Δες περισσότερα εδώ.

 

Πηγή: Δρ. Carolina Walker

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: