Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Μικρά τρικ για να ενδυναμώσεις το πυελικό σου έδαφος στην πισίνα
banner_MUESTRA

Μικρά τρικ για να ενδυναμώσεις το πυελικό σου έδαφος στην πισίνα

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

0 130

Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από την πισίνα για να ανακουφιστούμε από τη ζέστη: είναι δροσερό, σου επιτρέπει να λιαστείς καθώς χαλαρώνεις και επιπλέον να κάνεις γυμναστική, ακόμα και για το πυελικό σου έδαφος!


Θυμίσου να έχεις μαζί σου όλα όσα χρειάζεσαι: αντιηλιακή κρέμα με ένδειξη τουλάχιστον 30, νερό ή άλλο υγιεινό ποτό ώστε να μείνεις ενυδατωμένη και γιατί όχι και κάτι υγιεινό να τσιμπίσεις. Γυαλιά ηλίου, καπέλο, ένα βιβλίο, το κινητό σου…τα υπόλοιπα είναι της επιλογής σου. Έτοιμη; Ας ξεκινήσουμε!

Πρώτα από όλα, προσοχή με τον ήλιο, προτού ξεκινήσεις μην ξεχάσεις να προστατεύσεις όλο σου το σώμα με αντιηλιακή κρέμα. Εάν επιλέξεις να κάνεις τις ασκήσεις σου μεταξύ 12.00 και 16.00 το μεσημέρι, βρες ένα σκιερό μέρος.

  • Ασκήσεις στο νερό:

Στηρίξου με τα χέρια σου στις άκρες τις πισίνας, τοποθέτησε τη μέση σου σε ευθεία θέση, κάνε τις γνωστές συσπάσεις πυελικού εδάφους και της κοιλιακής χώρας όπως σου έχουμε προτείνει στις βασικές ασκήσεις πυελικόυ εδάφους της ΤΕΝΑ. Θυμίσου ότι η σύσπαση της κοιλιακής χώρας πρέπει να είναι ελαφριά, ποτέ έντονη. Καθώς κάνεις σύσπαση, σήκωσε ένα από τα δύο σου πόδια, με την πατούσα σε τεντωμένη θέση. Μετά κατέβασε το και χαλάρωσε. Επανάλαβε με το άλλο πόδι και συνέχισε έτσι για 5 λεπτά. Αυτή η εύκολη άσκηση πέρα από το πυελικό σου έδαφος θα δυναμώσει και τους μηρούς σου.

Άλλος τύπος άσκησης που θα βοηθήσει τους γλουτούς σου είναι στην ίδια θέση με πριν σηκώνοντας το ένα πόδι προς τα πίσω, σε ταυτόχρονη σύσπαση με το πυελικό έδαφος και την κοιλιά σου. Επιστρέφεις στην αρχική θέση και επαναλαμβάνεις με το άλλο πόδι, συνεχίζοντας έτσι για 5 λεπτά.

  • Ασκήσεις πάνω στην πετσέτα:

Ενώ είσαι ξαπλωμένη ανάσκελα, στήριξε τις πατούσες σου και ξεκίνα να συσπάς το πυελικό σου έδαφος και την κοιλιακή σου χώρα, πολύ ελαφριά για 5-6 δευτερόλεπτα και μετά χαλάρωσε. Επανάλαβε για 5 λεπτά την κίνηση αυτή.

Εάν είσαι με φίλες, προσκάλεσε τις να κάνετε μαζί τις ίδιες “αόρατες” ασκήσεις! Σίγουρα θα το διασκεδάσετε πολύ!

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Γράψτε το σχόλιό σας