ΤΕΝΑ συν σε όλα
ΤΕΝΑ συν σε όλα
ΤΕΝΑ συν σε όλα > Blog > ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ > Πώς προλαμβάνουμε προβλήματα του πυελικού εδάφους κατά την εγκυμοσύνη;
Home ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Πώς προλαμβάνουμε προβλήματα του πυελικού εδάφους κατά την εγκυμοσύνη;

Πώς προλαμβάνουμε προβλήματα του πυελικού εδάφους κατά την εγκυμοσύνη;

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ


0 365

Πώς να προετοιμαστούμε για τη μεγάλη μέρα; Υπάρχει περίπτωση να μπορούμε να κάνουμε κάτι ώστε το πυελικό μας έδαφος να υποφέρει λιγότερο κατά τον τοκετό; Εδώ σου δίνουμε μερικές οδηγίες για την ενίσχυση της ελαστικότητας αυτών των μυών ώστε να τους ενδυναμώσεις.


Σφάλμα στη βάση δεδομένων: [Illegal mix of collations for operation 'in']

Εκτός από το να φροντίζουμε τη διατροφή μας, που είναι πολύ σημαντικό, συνιστώνται ιδιαίτερα:

– Το μασάζ του περινέου:

Είναι μια τεχνική που μας επιτρέπει να αυξήσουμε την ελαστικότητα των ιστών γύρω από τον κόλπο. Πραγματοποιείται μετά την 35η εβδομάδα της κύησης και μειώνει σημαντικά τον πόνο μετά τον τοκετό, την δυσπαρευνία (τον πόνο κατά την σεξουαλική επαφή), την ανάγκη για επισιοτομία και τα τραύματα του περινέου κατά τον τοκετό.

– Οι ασκήσεις για την ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους, κατά τρόπο στοχευμένο και εντατικό, δηλαδή με φυσιοθεραπευτές.

Ένα πρόγραμμα ασκήσεων είναι πολύ ευεργετικό για τις γυναίκες που γεννούν για πρώτη φορά, ειδικά εάν παρουσιάζουν κάποιο βαθμό ακράτειας ούρων στο πρώτο και δεύτερο τρίμηνο. Αυτή η αντιμετώπιση θα δυναμώσει τον ουρηθρικό σφιγκτήρα και θα βοηθήσει στη διατήρηση της ουροδόχου κύστης στη σωστή θέση, ώστε να μην κατέβει προκαλώντας ακράτεια στα τέλη της εγκυμοσύνης και μετά τον τοκετό.

Πηγή: Δρ. Gema García Gálvez 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

ΤΕΝΑ συν σε όλα