Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 6 συμβουλές για να βελτιώσετε την αυτοεκτίμησή σας
banner_MUESTRA

6 συμβουλές για να βελτιώσετε την αυτοεκτίμησή σας

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

0 874

Νιώθετε καμιά φορά ότι δεν αφιερώνετε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο; Είστε απαιτητική με τον εαυτό σας; Ή μήπως βάζετε τον εαυτό σας σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με τους άλλους; Προσοχή, μην αφήνετε τίποτα να σας απομακρύνει από ένα πολύ σημαντικό στόχο: να νιώθετε καλά με τον εαυτό σας. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές.


Η αυτοεκτίμηση αντανακλά το πόσο αγαπούμε τον εαυτό μας, ποια γνώμη έχουμε για αυτό που είμαστε και το πόσο αξίζουμε σαν άτομα. Η αυτοεκτίμησή μας μπορεί να μειωθεί σε κάποιες περιπτώσεις: όταν δεν έχουμε καλή διάθεση, όταν είμαστε θλιμμένες ή εξαντλημένες. Το καλό νέο είναι ότι μπορούμε πάντα να αυξήσουμε την αυτοεκτίμησή μας και αυτό θα μας χρησιμεύσει σε όλη μας τη ζωή. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικά πράγματα που πρέπει να κάνετε:

  1. Ξεκινήστε να σκέφτεστε τον εαυτό σας ως τον καλύτερό σας φίλο: σκεφθείτε ότι είστε το άτομο με το οποίο περνάτε τις περισσότερες ώρες και πρέπει να του φέρεστε σαν να είναι το πιο πολύτιμο αγαθό σας! Δεν υπάρχει κανείς πιο σημαντικός στη ζωή σας! Για αυτό φροντίστε τον εαυτό σας, μάθετε να τον αγαπάτε και να του φέρεστε καλά.
  2. Αποδεχθείτε τον εαυτό σας: όλοι έχουμε αδύνατα και δυνατά σημεία. Αποδεχθείτε τα, τόσο τα καλά όσο και τα κακά. Κάντε μια λίστα με όσα σας αρέσουν περισσότερο στον εαυτό σας και μεγεθύνετέ τα. Παράλληλα προσπαθήστε να βελτιώσετε αυτά που δεν σας αρέσουν, εφόσον είναι στο χέρι σας, χωρίς να έχετε εμμονές.
  3. Μη συγκρίνετε τον εαυτό σας με κανέναν άλλο: Φυσικά, είναι αδύνατο να μη σκεφτόμαστε όσα μας διαφοροποιούν από τους άλλους ή να μη θαυμάζουμε κάποιον που έχει αυτή ή την άλλη αρετή. Αν όμως αυτό το κάνουμε διαρκώς, είναι ζημιογόνο γιατί θα καταλήξουμε να κοιτάμε μόνο όσα μας κάνουν να νιώθουμε μειονεκτικά ή άσχημα και να μειώσουμε έτσι την αυτοεκτίμησή μας.
  4. Να θυμάστε τα θετικά: Όταν σκέφτεστε τη ζωή σας και σας έρχονται αρνητικές αναμνήσεις, κοιτάξτε τις και αποδεχθείτε τις, μην τις αφήνετε όμως να σας παρασύρουν. Μπορεί να πυροδοτήσουν κι άλλες παρόμοιες αναμνήσεις και να καταλήξετε στο συμπέρασμα ότι τίποτε δεν άξιζε στη ζωή σας. Στο σημείο αυτό σταματήστε, προσπαθήστε να βρείτε κάποια θετική ανάμνηση, κάποια επιτυχία, που σας γεννά όμορφα συναισθήματα. Είναι αναγκαίο να δείτε τα αρνητικά, όμως πρέπει να επικεντρώνεστε πάντα στα θετικά.
  5. Να θυμάστε πάντα τις καλές αναμνήσεις και τις επιτυχίες σας: Όταν περνάτε δύσκολες στιγμές, προσπαθήστε να θυμηθείτε τις αναμνήσεις αυτές και γράψτε τις, για να μπορείτε να τις βρίσκετε πάντα όταν τις έχετε ανάγκη.
  6. Επικεντρωθείτε στην προσωπική σας ανάπτυξη: Ο άνθρωπος αναπτύσσεται διαρκώς και δεν σταματά ποτέ να μαθαίνει. Μπορούμε πάντα να αποκτήσουμε δεξιότητες, να βελτιώσουμε συγκεκριμένα πράγματα και να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Ποτέ δεν είναι αργά να αναπτύξουμε την προσωπικότητά μας. Η ακράτεια ούρων μπορεί να σας προκαλέσει άγχος και να μειώσει την αυτοεκτίμησή σας. Είναι σημαντικό να ενημερωθείτε για την ακράτεια, ώστε να εκλογικεύσετε τα συμπτώματα αυτά. Μια στις τέσσερεις γυναίκες περνάει τα ίδια με εσάς. Μιλήστε για την περίπτωσή σας σε έναν ειδικό, ακολουθήστε τις οδηγίες του και μην επιτρέψετε στο πρόβλημά αυτό να αλλάξει το ρυθμό ζωής σας, πόσο μάλλον την άποψη που έχετε για τον εαυτό σας.Θυμηθείτε ότι η αυτοεκτίμηση πηγάζει από εσάς την ίδια. Ξεκινήστε να την αναπτύσσετε από σήμερα.

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: