Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 5 Μυστικά για τις Κρίσεις Πανικού
banner_MUESTRA

5 Μυστικά για τις Κρίσεις Πανικού

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

0 822

Η κρίση πανικού είναι μια κατάσταση κατά την οποία βιώνουμε την αίσθηση του αληθινού κινδύνου παρόλο που δεν είναι υπαρκτός.  Όλο και περισσότεροι νέοι άνθρωποι πλήττονται από τις κρίσεις πανικού


Η κρίση πανικού είναι μια κατάσταση κατά την οποία βιώνουμε την αίσθηση του αληθινού κινδύνου παρόλο που δεν είναι υπαρκτός.  Όλο και περισσότεροι νέοι άνθρωποι πλήττονται από τις κρίσεις πανικού ή άγχους και ο φόβος για κάτι το οποίο δεν προειδοποιεί και εμφανίζεται με διαφορετικά συμπτώματα από άτομο σε άτομο δημιουργεί ακόμα περισσότερο στρες στους πάσχοντες.

Η επίσκεψη σε έναν ειδικό εάν η συγκεκριμένη αιτία δυσκολεύει την καθημερινότητά σας είναι  αυτό που θα σας σύστηνα για να νιώσετε καλύτερα, υπάρχουν όμως και μερικοί ακόμα τρόποι για να βοηθηθείτε πριν φτάσετε εκεί:

  1. Αναγνωρίστε τα συμπτώματα, παρατηρήστε τι σας συμβαίνει ώστε να μην αιφνιδιάζεστε όαν βιώνετε μια κρίση
  2. Αποδεχτείτε ότι σας συμβαίνει χωρίς να μάχεστε ή να αγνοείτε το γεγονός
  3. Δοκιμάστε να ελέγξετε συγκεντρώνοντας την προσοχή σας στην αναπνοή σας: εισπνεύστε σε πέντε χρόνους, κρατήστε την αναπνοή για 2 και εκπνέυστε πάλι σε πέντε
  4. Μείνετε εκεί που είστε και συνεχίστε αυτό που κάνετε, όσο δύσκολο και αν σας φαίνεται, όσο δύσκολο κι αν σας φαίνεται μη φύγετε τρέχοντας σαν αν αποδέχεστε τον κίνδυνο
  5. Στρέψτε την προσοχή σας στις αισθήσεις σας, συγκεντρωθείτε στο τι νιώθετε να αλλάζει, στο τι ακούτε ή τι βλέπετε εκείνη τη στιγμή.

Σε κάθε περίπτωση προσπαθήστε να αντιμετωπίσετε μια τέτοια κατάσταση περισσότερο με τη λογική σας και όχι με το συναίσθημά σας.

Από την Dr.Νάνσυ Μαλλέρου

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: