Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 10 πολύ απλοί τρόποι για να καταπολεμήσεις το άγχος
banner_MUESTRA

10 πολύ απλοί τρόποι για να καταπολεμήσεις το άγχος

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

0 789

Το άγχος ή αλλιώς η κατάσταση που κατά πάσα πιθανότητα θα κληθείς να αντιμετωπίσεις σε κάποιο σημείο της ζωής σου (αν δεν το κάνεις ήδη), αποτελεί διεθνώς ένα από τα


Το άγχος ή αλλιώς η κατάσταση που κατά πάσα πιθανότητα θα κληθείς να αντιμετωπίσεις σε κάποιο σημείο της ζωής σου (αν δεν το κάνεις ήδη), αποτελεί διεθνώς ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα υγείας. Οι ειδικοί αναζητούν τρόπους αντιμετώπισης και πρόληψης του φαινομένου, ωστόσο οι ολοένα αυξανόμενοι ρυθμοί ζωής αποτελούν τεράστιο ανασταλτικό παράγοντα στο έργο τους καθώς ανεβάζουν στα ύψη το ποσοστό των ατόμων που υποφέρουν από αγχώδεις διαταραχές και κρίσεις πανικού.

Η επιτακτική πλέον ανάγκη να μειωθούν τα ανωτέρω ποσοστά μας ώθησε στην αναζήτηση κάποιων ενδεικτικών προτάσεων αντιμετώπισης του άγχους -όταν τουλάχιστον αυτό βρίσκεται σε πρώιμα στάδια. Εντοπίσαμε λοιπόν, τους 10 τρόπους που σύμφωνα με τον επιστημονικό κλάδο μπορούν να συμμαχήσουν μαζί σου ενάντια στο μεγάλο αυτό εχθρό της ψυχικής -και σωματικής- σου υγείας.

-Συγκεκριμένες μυρωδιές όπως η λεβάντα, μπορούν να λειτουργήσουν καταπραϋντικά. Η λεβάντα, ωστόσο, μπορεί να ενισχύσει την επίδραση κάποιων αναλγητικών, οπότε σε κάθε περίπτωση συμβουλέψου τον γιατρό σου πριν τη χρησιμοποιήσεις.

-Μάσησε την αγαπημένη σου τσίχλα. Σύμφωνα με έρευνες, μασώντας μία τσίχλα μειώνεις τα επίπεδα άγχους και μετριάζεις το στρες. Κάποιοι ερευνητές πιστεύουν πως το ρυθμικό μάσημα μπορεί να βελτιώσει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο, ενώ άλλοι ισχυρίζονται πως η μυρωδιά και η γεύση της σε βοηθούν να χαλαρώσεις.

-Το περιβάλλον και η φύση είναι άμεσα συσχετισμένες με το well-being. Οπότε, την επόμενη φορά που νιώσεις το άγχος να σε κυριεύει πάρε τον χρόνο σου και κάνε μία βόλτα στη φύση. Ακόμα και μερικά λεπτά θα κάνουν διαφορά.

-Χαμογέλασε! Ακόμα κι αν δεν είσαι χαρούμενος, μπορείς να είσαι χαμογελαστός αφού ένα χαμόγελο σχηματίζεται από τους μύες των ματιών και του στόματος σου, οι οποίοι μειώνουν το στρες του σώματος.

-Σε περίπτωση που γνωρίζεις ότι πρόκειται να βιώσεις μία αγχωτική κατάσταση, λίγη μουσική πριν από αυτήν, ίσως βοηθήσει. Σε πρόσφατη έρευνα, παρατηρήθηκε πως άνθρωποι που άκουσαν ένα χορωδιακό τραγούδι λάτιν μουσικής πριν κάνουν κάτι αγχωτικό (π.χ. να δώσουν έναν λόγο) είχαν χαμηλότερα επίπεδα κορτιζόλης (η ορμόνη του στρες), σε σχέση με όταν άκουσαν τον ήχο των κυμάτων.

Πηγή: http://gr.askmen.com

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Γράψτε το σχόλιό σας