Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 4 τρόποι για να δημιουργήσετε επιπλέον χρόνο
banner_MUESTRA

4 τρόποι για να δημιουργήσετε επιπλέον χρόνο

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

0 561

Η πιο συχνή δικαιολογία που οι άνθρωποι λένε στον εαυτό τους είναι «δεν έχω χρόνο». Στην πραγματικότητα εννοούν «αυτό που λέω ότι θέλω να κάνω δεν είναι στις προτεραιότητές μου».


Η πιο συχνή δικαιολογία που οι άνθρωποι λένε στον εαυτό τους είναι «δεν έχω χρόνο».
Στην πραγματικότητα εννοούν «αυτό που λέω ότι θέλω να κάνω δεν είναι στις προτεραιότητές μου».
Η ημέρα μπορεί να έχει πάντα 24 ώρες, αλλά ο τρόπος που διαχειρίζεστε την ενέργειά σας
μέσα σε αυτήν, μπορεί να αλλάξει το αποτέλεσμα. Η αίσθηση ότι «υπάρχει χρόνος» είναι εξαιρετικά ευχάριστη και μπορείτε να την δημιουργήσετε σαν συνθήκη για τον εαυτό σας με 4 απλούς τρόπους:

 

  1. Γράψτε το στόχο της ημέρας. Τι θα είστε ικανοποιημένοι/ες να έχετε ολοκληρώσει, πετύχει, καταφέρει σήμερα. Αυτό σας δίνει μια αίσθηση κατεύθυνσης και δεν σας αφήνει να παρασυρθείτε από τη ρουτίνα.
  2. Δώστε έμφαση στα θέλω σας. Όχι στα πρέπει. Όταν βάζουμε ενέργεια στα θέλω μας, ο χρόνος μας είναι πιο αποδοτικός, περνάει πιο γρήγορα και πιο ευχάριστα.
  3. Κάντε αυτό που βαριέστε αμέσως. Ο Νόμος του Parkinson λέει ότι “Αυτό που έχουμε
    να κάνουμε επεκτείνεται μέχρι να γεμίσει το χρόνο που του έχουμε αφιερώσει». Πρόκειται
    για το παράδοξο της μιας δουλειάς: όταν έχεις να κάνεις μια δουλειά όλη την ημέρα,
    σέρνεσαι και νιώθεις ότι δεν προλαβαίνεις. Αν έχεις να κάνεις πέντε, κινητοποιείσαι και τα προφταίνεις όλα.
  4. Ξεκινήστε την ημέρα σας έντονα! 30 λεπτά φτάνουν για όλη την πρωινή σας ρουτίνα!
    ΜΗΝ είστε «πριμαντόνες»! Όταν ξεκινάς την ημέρα σου δυνατά, δίνεις στον εαυτό σου ένα ρυθμό
    για όλη την ημέρα.

Κάντε το διαλογισμό των τριών λεπτών (ή 2’ ή 1’). Οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας,
σε οποιοδήποτε μέρος, κλείστε (ή χαμηλώστε) τα μάτια σας, καθίστε με την πλάτη όρθια χωρίς
να ακουμπάτε πίσω και τα χέρια χαλαρά ακουμπισμένα πάνω ή δίπλα στους μηρούς σας. Συγκεντρώστε την προσοχή σας στην αναπνοή σας και παρατηρήστε την – μόνο αυτή και τίποτε άλλο – για ένα ή δύο ή τρία ολόκληρα λεπτά, εισπνέοντας από τη μύτη και εκπνέοντας
από το στόμα. Η αίσθηση της γαλήνης που θα σας προσφέρει αυτή η άσκηση συμπληρώνεται
και από την αίσθηση αύξησης της ενέργειας και άρα ύπαρξης περισσότερου χρόνου.

Από την Dr.Νάνσυ Μαλλέρου

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Γράψτε το σχόλιό σας