Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ M΄ αγαπώ, με φροντίζω, με νοιάζομαι (;)
banner_MUESTRA

M΄ αγαπώ, με φροντίζω, με νοιάζομαι (;)

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

0 663

Η αυτοεκτίμησή μας εξαρτάται κατά πολύ από την απάντηση που δίνουμε σε αυτές τις τρεις ερωτήσεις! Για να έχετε μια ποιο σαφή εικόνα κάντε την εξής απλή άσκηση: Βαθμολογείστε την


Η αυτοεκτίμησή μας εξαρτάται κατά πολύ από την απάντηση που δίνουμε σε αυτές τις τρεις ερωτήσεις! Για να έχετε μια ποιο σαφή εικόνα κάντε την εξής απλή άσκηση: Βαθμολογείστε την αυτοεκτίμησή σας απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις από το 1 έως το 10 (1= Καθόλου, 10 =Πάρα πολύ)

  1. Πόσο αγαπάς τον εαυτό σου;
  2. Πόσο προφυλάσσεις την υγεία σου;
  3. Περνάς την ημέρα σου δημιουργικά κι ευχάριστα;
  4. Νιώθεις ικανοποίηση από την εργασία σου;
  5. Πόσο γυμνάζεις το σώμα σου;
  6. Έμαθες κάτι νέο σήμερα; Χτες; Μια καινούρια λέξη, κάτι από τον κλάδο της ιατρικής, κάτι καινούριο πάνω στη δουλειά σου;
  7. Βρίσκεσαι με ανθρώπους που σου κάνουν καλό στο σπίτι, στη δουλειά, στο γυμναστήριο;
  8. Σε στηρίζουν οι κοντινοί σου άνθρωποι;
  9. Κοιμάσαι καλά το βράδυ;
  10. Οι σχέσεις σου σε ικανοποιούν;

Αν οι περισσότερες απαντήσεις σου είναι κάτω από 5, τότε σου συνιστώ να ασχοληθείς σοβαρά με τον εαυτό σου και να τον κάνεις προτεραιότητα για τουλάχιστον ένα τρίμηνο!

Ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις είναι η διαύγεια του μυαλού και η αυτοεκτίμηση μας. Ένας πολύ καλός τρόπος να ενισχύσουμε την αυτοεκτίμησή μας είναι να δημιουργήσουμε και να επαναλάβουμε δηλώσεις όπως: «αντιμετωπίζω ότι μου έρχεται με καθαρότητα μυαλού», “φροντίζω τον εαυτό μου με αγάπη και συμπόνια”,  “βάζω ξεκάθαρα όρια και προφυλάσσω τον εαυτό μου με αποτελεσματικότητα”. Αν προσθέσουμε και το χαμόγελο μας, αυτός θα είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος να αντιμετωπίσουμε ό,τι μας τύχει.

Από την Dr.Νάνσυ Μαλλέρου

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: