Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 6 τρικ για να διατηρήσετε την ψυχολογική σας ενέργεια
banner_MUESTRA

6 τρικ για να διατηρήσετε την ψυχολογική σας ενέργεια

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

0 678

Υπάρχουν φορές που νιώθετε μελαγχολική και απογοητευμένη; Χρειάζεστε ώθηση για να αντιμετωπίσετε τις καθημερινές προκλήσεις; Αγωνιστείτε ενάντια στα αρνητικά συναισθήματα, με αυτά τα απλά τρικ που σας προτείνουμε και ξεκινήστε να βλέπετε την θετική πλευρά των πραγμάτων!


Όλες νιώθουμε σωματική κούραση, όμως η ψυχολογική κόπωση, μεταφράζεται σε μελαγχολία, ανία, ανησυχία, νευρικότητα και γενικευμένο στρες. Όλα αυτά μπορεί να βλάψουν τη ζωτικότητά μας και να μας εξαντλήσουν. Αν ανακαλύψετε την πηγή των αρνητικών σας συναισθημάτων και της συμπεριφοράς σας, ο εγκέφαλός σας θα σας ευγνωμονεί. Δείτε παρακάτω μερικές προτάσεις για να αναπτερώσετε το ηθικό σας:

  1. «Υδατοθεραπεία»: Όταν νιώθετε ότι πνίγεστε ψυχολογικά, πλύνετε το πρόσωπό σας και, αν μπορείτε, κάντε ένα ντους. Μόλις βγείτε από το ντους, θα δείτε με άλλα μάτια αυτά που σας συμβαίνουν.
  2. Βάλτε τα καλά σας: Αν νιώθετε να σας νικά η ανία, ξεχάστε τα σανδάλια ή την άνετη φόρμα σας και φορέστε εκείνη τη φούστα που φυλάτε για ειδικές περιστάσεις και κοιταχθείτε στον καθρέπτη. Αν δεν βγαίνει ενέργεια από μέσα μας, ας τη βοηθήσουμε να βγει από την εξωτερική μας εμφάνιση!
  3. Εκφράστε τα συναισθήματά σας: Όταν κρατάτε μέσα σας τα αρνητικά συναισθήματα όπως ο φόβος, το άγχος και το στρες, δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να τα ξεπεράσετε. Αν μιλήσετε για αυτά σε κάποιον, θα σας βοηθήσει να τα εκλογικεύσετε.
  4. Ακούστε μουσική: Η μουσική είναι ένα από τα καλύτερα φάρμακα ενάντια στην κακή διάθεση και το άγχος. Τα τραγούδια που σας ανεβάζουν τη διάθεση θα έχουν πάνω σας άμεση επίδραση.
  5. Μάθετε να συγχωρείτε: Μια παροιμία λέει ότι ο θυμός μας κάνει να πληρώνουμε τα λάθη των άλλων. Ο θυμός και η οργή προκαλούν στην ψυχολογία σας την ίδια αντίδραση με το χρόνιο στρες: αύξηση της αρτηριακής πίεσης, εξασθένηση του ανοσοποιητικού συστήματος και συμπτώματα εξάντλησης, σύμφωνα με μελέτη του έγκυρου περιοδικού Psychological Science.
  6. Κάντε αναπνοές με την κοιλιά: Όταν είμαστε στρεσαρισμένες, έχουμε την τάση να αναπνέουμε από το στήθος, με σύντομες και γρήγορες εισπνοές και εκπνοές, πράγμα που προσφέρει λιγότερο οξυγόνο στους πνεύμονες, με αποτέλεσμα να κουραζόμαστε. Μάθετε να κάνετε βαθιές κοιλιακές αναπνοές (θα σας βοηθήσει η γιόγκα) και χρησιμοποιήστε τις κάθε φορά που αντιμετωπίζετε στρεσογόνες καταστάσεις.

 Και αν έχουν αδειάσει οι μπαταρίες σας:

      • Δημιουργήστε: Στολίστε την κουραστική ρουτίνα σας. Φανταστείτε ότι αντί να κάνετε ψώνια, συμμετέχετε σε μια ειδική αποστολή ή ότι οι φακές που φτιάχνετε θα συμμετάσχουν σε διαγωνισμό μαγειρικής.
      • Θέστε στον εαυτό σας στόχους και επιβραβεύστε τον: Βάλτε μια προθεσμία για να τελειώσετε εκείνη την αναφορά στην δουλειά που σας ταλαιπωρεί εδώ και μια βδομάδα και, όταν το καταφέρετε, επιβραβεύστε τον εαυτό σας: ένα μανικιούρ, ένα περιοδικό κ.λπ.
      • Θέστε προσιτούς και βραχυπρόθεσμους στόχους: Αν θέλετε να ξεκινήσετε δίαιτα, μη σκέφτεστε όλα τα κιλά που πρέπει να χάσετε: βάλτε ένα κοντινό «στόχο»: να ζυγίζετε ένα κιλό λιγότερο, σε μια εβδομάδα. Έτσι, σιγά σιγά θα πλησιάζετε το στόχο σας
        και θα σας είναι πιο εύκολο να τον πετύχετε.
      • Αλλάξτε το «δεν μπορώ» με το «θέλω»: Τα μηνύματα που στέλνει ο εγκέφαλός μας στον οργανισμό μας, είναι πολύ πιο σημαντικά από όσο πιστεύουμε. Αν καταφέρουμε να αλλάξουμε τη στάση μας, θα έχουμε κερδίζει τη μισή μάχη.
      • Τρώτε υγιεινά, κοιμηθείτε καλά και γυμναστείτε: τρία πράγματα που αλληλοσυμπληρώνονται και είναι πολύ σημαντικά για να έχετε ζωτικότητα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: