Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 12 συνήθειες για να απογειώσετε την αυτοπεποίθησή σας
banner_MUESTRA

12 συνήθειες για να απογειώσετε την αυτοπεποίθησή σας

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

0 1161

Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να τονώσετε την αυτοπεποίθησή σας. Το μυστικό όμως είναι να τα κάνετε αρκετά συχνά ώστε να σας γίνουν συνήθεια. Εγώ θα σας προτείνω 12


Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να τονώσετε την αυτοπεποίθησή σας.
Το μυστικό όμως είναι να τα κάνετε αρκετά συχνά ώστε να σας γίνουν συνήθεια. Εγώ θα σας προτείνω 12 μικρές καθημερινές συνήθειες. Ακόμη και μερικές από αυτές να υιοθετήσετε,
θα δείτε μεγάλες αλλαγές! Δεν υπάρχει σειρά προτεραιότητα, ούτε ιδανικός συνδυασμός.
Αρκεί κάποιες ή όλες αυτές να τις ενσωματώσετε στην καθημερινότητά σας.

– Περιποιηθείτε τον εαυτό σας – Δώστε έμφαση στην υγιεινή σας, ντυθείτε όμορφα,
φροντίστε την εξωτερική σας εμφάνιση.
– Περιορίστε τις αρνητικές σκέψεις. Κάθε φορά που τις συνειδητοποιείτε,
αμέσως αλλάξτε τις με θετικές.
– Γνωρίστε τον εαυτό σας – Αναγνωρίστε του όλα τα καλά και βρείτε τεχνικές να βελτιώσετε
ό,τι δεν σας αρέσει.
– Βρείτε ποιες είναι οι βασικές σας αξίες: Οι δικές σας, όχι της οικογένειας ή του κοινωνικού περίγυρου! Κάντε τις επιλογές σας σύμφωνα με αυτές!
– Συνεχίστε να μαθαίνετε. Οι γνώσεις είναι ένα ανεκτίμητο κεφάλαιο!
– Εξασκείστε την καλοσύνη σας. Χαμογελάστε, μιλήστε και φερθείτε με ευγένεια σε αυτούς
που το αξίζουν και σε αυτούς που δεν το αξίζουν!
– Προετοιμαστείτε όσο μπορείτε. Λένε πως τύχη είναι το σημείο όπου η ευκαιρία
συναντά την προετοιμασία.
– Φροντίστε την φυσιολογία σας. Η στάση του σώματος δεν είναι μόνο ένας καθρέφτης
του εσωτερικού μας κόσμου. Είναι και ένας εντολέας για τα συναισθήματά μας.
Σταθείτε με ίσια πλάτη, περπατήστε με το κεφαλή ψηλά, αναπνεύστε βαθιά
και χαμογελάστε συχνά.
– Αθληθείτε. Η άσκηση είναι καλή για το σώμα, για το πνεύμα και για την αυτοπεποίθησή σας.
– Μειώστε τα ανεχόμενα. Ο καθένας μας έχει μια λίστα με πράγματα, ανθρώπους, συμπεριφορές, συνήθειες κλπ που ανέχεται από τον εαυτό του ή από άλλους.
Βάλτε στόχο να κάνετε την λίστα αυτή όσο μικρότερη γίνεται.
– Μειώστε τα αναβαλλόμενα. Η αναβολή βλάπτει σοβαρά την αυτοπεποίθησή μας.
Κάντε κάθε εβδομάδα Κάτι που αναβάλλετε για καιρό. Αν κάτι παραμείνει σε θέση αναβολής
για περισσότερο από ένα μήνα, αφήστε το στην άκρη.
– Εστιάστε στη λύση. Κάθε φορά που έχετε ένα πρόβλημα, αντί να αναλώνεστε στο γιατί
(γιατί μου συνέβη αυτό εμένα), βάλτε ενέργεια στο πώς θα το λύσετε!

Από την Dr.Νάνσυ Μαλλέρου

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: