Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Πρόληψη σεξουαλικών δυσλειτουργιών με ασκήσεις
banner_MUESTRA

Πρόληψη σεξουαλικών δυσλειτουργιών με ασκήσεις

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

0 242

Θέλετε να εμπλουτίσετε την ερωτική σας ζωή; Υπάρχουν φορές που δεν φτάνετε σε οργασμό; Αργείτε πολύ να διεγερθείτε; Ενδυναμώστε το πυελικό σας έδαφος με ασκήσεις και θα δείτε να βελτιώνεται η ποιότητα των ερωτικών σας επαφών.


Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στη σεξουαλική θεραπεία. Αν η μυϊκή δομή εξασθενήσει, μπορεί να δυσκολέψει την ερωτική ανταπόκριση, κάνοντάς την πιο αργή, πράγμα που θα ευνοήσει τις διαταραχές που επηρεάζουν αρνητικά την ερωτική μας ζωή.

Σε πολλές δυσλειτουργίες που αφορούν στην επιθυμία ή στην έλλειψη λίμπιντο, θα πρέπει να εξετάσουμε ένα βασικό παράγοντα: το επίπεδο εφύγρανσης του κόλπου. Κάποιες φορές, η εφύγρανση διαταράσσεται από διάφορούς λόγους, όπως η εμμηνόπαυση ή η χρήση ορμονικών μεθόδων αντισύλληψης, όπως το αντισυλληπτικό χάπι ή ο δακτύλιος, λόγω παρουσίας μυκήτων ή ερεθισμών, λόγω στρες κ.λπ. Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους διατηρούν την καλή κυκλοφορία του αίματος στα τοιχώματα του κόλπου και έτσι είναι πιο σφριγηλός και υγιής. Με τον τρόπο αυτό βελτιώνεται και η λειτουργία των αδένων που αποδεσμεύουν τα υγρά εφύγρανσης του κόλπου.

Επίσης, οι ασκήσεις θα βελτιώσουν τα προβλήματα που σχετίζονται με τη φάση της ερωτικής διέγερσης, που τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι η αύξηση της εφύγρανσης του κόλπου και οι αλλαγές στα γεννητικά όργανα, που οφείλονται στην αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος στην περιοχή. Αυτό επηρεάζει και τη διέγερση της κλειτορίδας, τη διόγκωση των χειλέων του αιδοίου και τη διόγκωση των τοιχωμάτων του κόλπου που, καθώς αιματώνονται, σχηματίζουν αυτό που ονομάζεται «οργασμικό οροπέδιο», μια περιοχή πολύ ευερέθιστη στην άμεση διέγερση.

Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους θα βελτιώσουν όλες τις φάσεις της ερωτικής ανταπόκρισης

Αν το πρόβλημά μας είναι ότι δεν φτάνουμε σε οργασμό, μπορούμε να βελτιώσουμε τη δυσλειτουργία αυτή ολοκληρώνοντας μια φάση πλήρους διέγερσης. Μπορούμε να φανταστούμε τον οργασμό σαν μυϊκές συσπάσεις που κάνουν το αίμα που έχει συγκεντρωθεί στην περιοχή των γεννητικών οργάνων κατά τη διάρκεια της διέγερσης να «απελευθερώνεται» και να επιστρέφει στο κυκλοφορικό μας σύστημα. Όσο περισσότερο αίμα συγκεντρώνεται στην περιοχή, τόσες περισσότερες και εντονότερες συσπάσεις χρειάζονται.

Αυτές οι απολαυστικές συσπάσεις που ονομάζουμε οργασμό, είναι η σύσπαση των μυών του πυελικού εδάφους. Έτσι, όσο ενδυναμώνουμε το πυελικό μας έδαφος, θα έχουμε καλύτερους και πιο εύκολους οργασμούς.

Επιπλέον, ο εντοπισμός των μυών της πυέλου και ο έλεγχός τους θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε την ιδιοδεκτικότητα ολόκληρης της περιοχής των γεννητικών οργάνων, αυξάνοντας την ευερεθιστότητα των περιοχών που νωρίτερα δεν γνωρίζαμε καν ότι υπήρχαν και να μάθουμε να χειριζόμαστε τη μυϊκή αυτή δομή, για να χαρίζουμε ένα ευχάριστο μασάζ στο σύντροφό μας.

Δεν χρειάζεται να αντιμετωπίζουμε προβλήματα στη μυϊκή δομή της πυέλου για να εμπλουτίσουμε την ποιότητα των ερωτικών μας επαφών. Αν κάνουμε τις ασκήσεις ενδυνάμωσης του πυελικού εδάφους, θα τη βελτιώσουμε σημαντικά.

 

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: