Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ Προετοιμαστείτε για την εμμηνόπαυση
banner_MUESTRA

Προετοιμαστείτε για την εμμηνόπαυση

ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ

0 885

Πριν ξεκινήσει η εμμηνόπαυση, φροντίστε να διατηρήσετε το πυελικό σας έδαφος στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα. Μην παραλείπετε τις επισκέψεις στο γυναικολόγο σας και μιλήστε του


Πριν ξεκινήσει η εμμηνόπαυση, φροντίστε να διατηρήσετε το πυελικό σας έδαφος στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα. Μην παραλείπετε τις επισκέψεις στο γυναικολόγο σας και μιλήστε του για τις απορίες σας.

 

Όπως γνωρίζουμε όλες και «φοβόμαστε» στην εμμηνόπαυση, την περίοδο που τα ωάριά μας σταματούν να παράγουν οιστρογόνα, εμφανίζονται μια σειρά σωματικών αλλαγών που επηρεάζουν την υγεία μας. Μεταξύ άλλων, το πυελικό μας έδαφος που πιθανόν να έχει ήδη υποστεί βλάβες από την εγκυμοσύνη, τον τοκετό ή την αύξηση του σωματικού βάρους, θα εξασθενήσει περαιτέρω με τη μείωση των ορμονών. Για το λόγο αυτό, εμφανίζονται συχνά συμπτώματα ακράτειας ούρων ή πρόπτωση μήτρας κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης.

 

Έτσι, είναι πολύ σημαντικό να επιμείνουμε στην «πρόληψη» κατά την αναπαραγωγική μας περίοδο. Αν δεν έχουμε φροντίσει ή επαναφέρει σωστά το πυελικό μας έδαφος νωρίς, με την εμμηνόπαυση θα εμφανιστούν συμπτώματα που σχετίζονται με την ακράτεια ή τη σεξουαλικότητά μας, όπως για παράδειγμα ενοχλήσεις της πυέλου που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί νωρίτερα.

Για να φροντίσετε το πυελικό σας έδαφος, πρέπει να χάσετε τυχόν περιττά κιλά και να φροντίσετε να το ενδυναμώσετε.

 

Μια έξυπνη απόφαση είναι να ξεκινήστε τις ασκήσεις, που σκοπό έχουν την ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους. Κάντε τις ασκήσεις για μερικά λεπτά κάθε ημέρα. Μπορείτε να τις κάνετε πριν κοιμηθείτε, όσο εργάζεστε ή όταν χρησιμοποιείτε δημόσια μέσα μεταφοράς. Μπορείτε να επαναφέρετε και να ενδυναμώσετε το μυϊκό σύστημα του πυελικού εδάφους όπου και αν βρίσκεστε.

 

Όπως παίρνουμε σόγια για να μειώσουμε τις εξάψεις ή γαλακτοκομικά για να αποφύγουμε την οστεοπόρωση, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι για να φροντίσουμε το πυελικό έδαφος πρέπει να χάσουμε τα περιττά κιλά και να το ενδυναμώσουμε.

 

Από την άλλη, είναι πολύ σημαντικό να μην παραλείπουμε τις επισκέψεις μας στο γυναικολόγο για τον τακτικό γυναικολογικό έλεγχο. Πρέπει να ενημερώνουμε το γυναικολόγο μας για όλα όσα μας απασχολούν σε σχέση με τις ερωτικές μας επαφές, με την ξηρότητα του κόλπου, με τυχόν ακράτεια ούρων ή αερίων. Υπάρχουν θεραπείες και δεν πρέπει να απελπιζόμαστε. Αρκεί να μάθουμε να αναζητούμε τη σωστή λύση.

 

Πηγή: Δρ. Χέμα Γκαρθία Γκάλβεθ

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: