Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΑΚΡΑΤΕΙΑ ΠΥΕΛΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΤΕΙΑ Εκμεταλλεύσου την κάθε στιγμή για να ενδυναμώσεις το πυελικό έδαφος
banner_MUESTRA

Εκμεταλλεύσου την κάθε στιγμή για να ενδυναμώσεις το πυελικό έδαφος

ΠΥΕΛΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΤΕΙΑ

0 361

Γυμνάζεις το πυελικό σου έδαφος; ´Hξερες ότι κάνοντας ασκήσεις πυελικού εδάφους σε ασταθή επιφάνεια μπορείς να βελτιώσεις τα αποτελέσματα των ασκήσεων αυτών και να ενδυναμώσεις ακόμα περισσότερο το πυελικό σου έδαφος; Θα σου εξηγήσουμε γιατί.


Ο άνθρωπος στέκεται και περπατά χάριν σε ένα περίπλοκο σύστημα τενόντων, μυών, νεύρων, αρθρώσεων και συνδέσμων που διατηρούν το σώμα μας σταθερό και σε ισορροπία και το πυελικό έδαφος παίζει θεμελιώδη ρόλο σε αυτό. Εκτός από τo να υποστηρίζει τα όργανα και να κλείνει τους σφιγκτήρες, το πυελικό έδαφος βοηθάει τη σταθεροποίηση των αρθρώσεων της πυέλου μαζί με τους μύες της κοιλιακής χώρας.

Η ανάγκη διατήρησης του σώματος σε ισορροπία, ιδιαίτερα σε ασταθείς επιφάνειες, προκαλεί την έντονη συστολή των πυελικών μυών. Για παράδειγμα, η ορθοστασία στο αστικό λεωφορείο ή στο μετρό αποτελεί καλή ιδέα για την εκγύμναση αυτής της περιοχής.

Πώς να επιτύχεις μεγαλύτερης έντασης ασκήσεις; Κάνοντάς τες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χωρίς να κρατιέσαι από κάπου.

Όσο πιο μεγάλη είναι η ανάγκη μας για ισορροπία, τόσο μεγαλώνει και η ενεργοποίηση των εμπλεκόμενων σταθεροποιητών μυών. Με άλλα λόγια, όσο πιο ασταθής είναι η επιφάνεια επάνω στην οποία στεκόμαστε (όπως στη μπάλα γυμναστικής ή στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ειδικά εάν δεν κρατιόμαστε από την χειρολαβή) τόσο μεγαλύτερη προσπάθεια κάνει το πυελικό μας έδαφος για να κρατήσει όλο μας το σώμα σε ισορροπία.

Γι αυτό, εάν ζεις σε πόλη μπορείς να το εκμεταλλευτείς και να κάνεις αυτή την καθημερινή συνήθεια επωφελή για τους μύες του πυελικού σου εδάφους.

Με προσοχή όμως! Η πραγματοποίηση τέτοιου είδους ασκήσεων προϋποθέτουν ότι το πυελικό έδαφος είναι σχετικά γυμνασμένο. Σε αντίθετη περίπτωση, συνιστούμε να συμβουλευτείς έναν ειδικό ο οποίος μετά από την εξέταση θα μπορέσει να σου προτείνει την  πλέον κατάλληλη μορφή εκγύμνασης για την περίπτωσή σου.

Είναι επίσης σημαντικό να μην το παρακάνεις με την εκγύμναση του πυελικού σου εδάφους. Για παράδειγμα, όταν χρησιμοποιούμε κάποιο δημόσιο αποχωρητήριο, συνηθίζουμε να μην καθόμαστε στη λεκάνη της τουαλέτας αλλά να στεκόμαστε σε κεκλιμμένη στάση και να ουρούμε χωρίς να κρατιόμαστε από κάπου. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το πυελικό έδαφος συστέλλεται για να διατηρήσει την ισορροπία μας, το οποίο ωστόσο δε βοηθάει την ούρηση. Με σκοπό να τελειώσουμε γρήγορα την ούρηση σε αυτή την τόσο άβολη στάση, πιέζουμε την κύστη μας ώστε αυτή να αδειάσει όσο το δυνατόν πιο σύντομα, κάτι που δε συστήνεται καθόλου για το πυελικό μας έδαφος.

Επιπλέον, εάν έχεις ακράτεια, σου συνιστούμε καθώς ενδυναμώνεις το πυελικό σου έδαφος, να χρησιμοποιείς ειδικά σχεδιασμένα προϊόντα για την απώλεια ούρων. Τα προϊόντα TENA προσφέρουν, παράλληλα με την διακριτικότητα, την σιγουριά και προστασία που χρειάζεσαι. Ζήτησέ μας δωρεάν δείγματα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: