Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Διατηρήστε την κίνηση στη ζωή σας!
banner_MUESTRA

Διατηρήστε την κίνηση στη ζωή σας!

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

0 324

Το ακούτε, το διαβάζετε, το γνωρίζετε, την εφαρμόζετε, δε θέλετε να ακούτε καν, δε γνωρίζετε τον τρόπο, δεν το επιτρέπει η φυσική


Το ακούτε, το διαβάζετε, το γνωρίζετε, την εφαρμόζετε, δε θέλετε να ακούτε καν, δε γνωρίζετε τον τρόπο, δεν το επιτρέπει η φυσική σας κατάσταση..σε όποια κατηγορία κι αν ανήκετε, δεν έχετε δικαιολογία για να μη δίνετε στον εαυτό σας την ευκαιρία λίγης άσκησης, και ειδικότερα λίγης δραστηριότητας που να περιέχει κίνηση και αυτό γιατί μόνο οφέλη έχετε να κερδίσετε κάνοντας αυτή την επιλογή. Γιατί ναι, πραγματικά πρόκειται περί επιλογής και εδώ σας δίνω ή μάλλον σας θυμίζω τους τρεις βασικούς λόγους για τους οποίους αξίζει να την κάνετε:

  • Βοηθάει στη διατήρηση της καλή υγείας

Λίγο περπάτημα, το κολύμπι, η ποδηλασία και κάθε άλλη μορφή κίνησης στην καθημερινότητά σας βοηθούν ευεργετικά την αναπνοή, το μυικό σύστημα, τον ύπνο, την πέψη και τη δραστηριότητα του εντέρου σας, ενώ όλα μπορούν να βελτιωθούν εάν διατηρήσετε της συνήθεια μιας μέτριας έντασης άσκησης.

  • Τόνωση της ενέργειας και της καλής διάθεσης

Η κίνηση ανεβάζει τα επίπεδα της σεροτονίνης στο αίμα και ενισχύει τη θετική σκέψη και την καλή διάθεση. Παρατηρήστε τον εαυτό σας μετά από μισή ώρα περπάτημα, την ενέργεια που θα νιώθετε ανεβασμένη και το μυαλό σας που θα έχει απαλλαγεί για λίγο από τα προβλήματα και τις δυσκολίες.

  • Μνήμη και πνεύμα

Αποδεδειγμένα πια η δραστηριότητες που εμπεριέχουν άσκηση ή άλλης μορφής κίνηση, τονώνουν τις πνευματικές λειτουργίες και ενισχύουν την μνήμη οι οποίες τείνουν να φθήνουν όσο ο άνθρωπος μεγαλώνει ηλικιακά

Σε όποια ηλικία ή φάση της ζωής σας βρίσκεστε και ανεξάρτητα από το αν έχετε ασκηθεί ξανά, μπορείτε τώρα να κάνετε μια αρχή. Βρείτε το χρόνο και τον τρόπο που σας ταιριάζει ρωτώντας ειδικούς ή παίρνοντας πληροφορίες από έγκυρους φορείς στο internet. Παρακολουθήστε video στο youtube και εμπνευστείτε φτιάχνοντας τη δική σας εβδομαδιαία ρουτίνα, και παρατηρήστε όλες τις θετικές μεταβολές που θα ακολουθήσουν. Μην ξεχνάτε και αυτό που σοφά λέγεται: Όταν κινείται το σώμα, κινείται και το μυαλό!

Δρ. Νάνσυ Μαλλέρου
Coach | Ομιλήτρια | Συγγραφέας

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Γράψτε το σχόλιό σας