Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΑΚΡΑΤΕΙΑ ΠΥΕΛΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΤΕΙΑ Γιόγκα και πυελικό έδαφος
banner_MUESTRA

Γιόγκα και πυελικό έδαφος

ΠΥΕΛΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΤΕΙΑ

0 159

Η γιόγκα ως γνωστόν κάνει πολύ καλό στο σώμα και στο πνεύμα μας, υπάρχει ωστόσο ένας ειδικός τύπος γιόγκα, που λέγεται kundalini που γυμνάζει το πυελικό έδαφος και γίνεται ο καλύτερος σου σύμμαχος!


Η γιόγκα kundalini είναι μια τεχνική που ισορροπεί σώμα, πνεύμα και μυαλό. Είναι γνωστή και ως yoga της Επίγνωσης, και θεωρείται ως μια από τις πιο δυναμικές πρακτικές yoga. Ξεκίνησε από τις ΗΠΑ γύρω στα ’70 και γρήγορα έγινε πολύ διαδεδομένη καθώς έδινε έμφαση στο μυϊκό σύστημα της γυναικείας πυέλου.

Αυτός ο τύπος γιόγκα είναι ιδιαίτερα συσχετισμένος με την αύξηση της σεξουαλικής ενέργειας, παρόλο που ο λόγος είναι καθαρά φυσικός: όσο πιο τονωμένο είναι το πυελικό σου έδαφος, τόσο μεγαλύτερη η ευχαρίστηση που θα νιώθεις κατά τις σεξουαλικές σου σχέσεις καθώς και η πιθανότητα επίτευξης οργασμού.

Με τη γιόγκα kundalini ενδυναμώνεται άμεσα το πυελικό έδαφος, μέσω των κινήσεων “bhanda, οι οποίες σε βοηθούν να διατηρήσεις την ενέργειά σου κατά την αναπνοή. Το ιδανικό θα ήταν να συμβουλευτείς ειδικούς σε αυτόν τον τύπο γιόγκα, ώστε να σου συστήσουν τις κατάλληλες μορφές άσκησής της για την περίπτωση σου. Εμείς ωστόσο σου δίνουμε μερικά απλά βήματα ώστε να έλθεις σε επαφή με το πυελικό έδαφος, σύμφωνα με τη μεθοδολογία που ακολουθεί η γιόγκα kundalini και επιπλέον μπορούν να σε προετοιμάσουν προτού ξεκινήσεις τη συγκεκριμένη μορφή άσκησης.

  1. Φέρε το σώμα σου σε καθιστή θέση και επικέντρωσε την προσοχή σου στη ζώνη της πυέλου που είναι σε επαφή με το έδαφος ή την καρέκλα. Κάνε βαθιές αναπνοές με μικρές ενδιάμεσες παύσεις.
  2. Για να χαλαρώσεις τους μυς της μέσης υποστήριξέ τους με τους μυς της πυέλου και της ηβικής περιοχής: κάνε συσπάσεις και ελαφρές ανασηκώσεις σε αυτή την περιοχή.
  3. Ο άξονας του σώματος μας σιγά σιγά μεταφέρεται προς το κέντρο του κορμού, από το κεφάλι μέχρι το θώρακα και την πύελο. Χρησιμοποίησε το ρυθμό της αναπνοής σου ως οδηγό σε αυτές τις μικρές κινήσεις.
  1. Σιγά σιγά, φέρε το πηγούνι προς το λαιμό και νιώσε τον αυχένα σου να τεντώνεται και να χαλαρώνει. Κατά την εκπνοή, τέντωσε ελαφρώς το σώμα σου από τη βάση της πυέλου προς το έδαφος και από το μέτωπό σου προς το ταβάνι.
  2. Θα νιώσεις τον αέρα να φτάνει στο θώρακά σου, την κοιλιά και το πυελικό έδαφος. Όταν εκπνέεις δούλεψε με την μυϊκή περιοχή της πυελικής και ηβικής χώρας, ανασηκώνοντας την ηβική περιοχή και τεντώνοντας τη μέση σταδιακά. Με αυτόν τον τρόπο θα νιώσεις πραγματικά την επαφή με το πυελικό σου έδαφος.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Γράψτε το σχόλιό σας