Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Βλάπτει το ποδήλατο το πυελικό έδαφος;
banner_MUESTRA

Βλάπτει το ποδήλατο το πυελικό έδαφος;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

0 272

Η συγκεκριμένη φυσική δραστηριότητα προκαλεί συχνά αμφιβολίες στις γυναίκες που ανησυχούν για το πυελικό τους έδαφος. Αλλά εάν στο παρελθόν δεν έχεις αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, το ποδήλατο είναι ένας τρόπος άσκησης που μπορείς να απολαύσεις άφοβα, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές.


Παρόλο που υπάρχει εδώ και 200 χρόνια, το ποδήλατο έχει γίνει το μέσο μεταφοράς του μέλλοντος. Όχι μόνο επειδή είναι ένας πράσινος και οικονομικός τρόπος μετακίνησης, αλλά και επειδή είναι μια υγιεινή δραστηριότητα που μπορούμε να απολαύσουμε με την οικογένεια ή τους φίλους μας. Ωστόσο, συχνά αναρωτιόμαστε εάν το ποδήλατο δρα επιβαρυντικά ή όχι για το γυναικείο πυελικό έδαφος.

Αν δεν έχεις περάσει δύσκολους τοκετούς ή κάποια σοβαρή επιπλοκή πυελικού εδάφους, δε χρειάζεται να ανησυχείς, εφόσον ακολουθείς τα παρακάτω βήματα:

  • Κράτα το σώμα σου σε σωστή στάση: είναι σημαντικό η πλάτη μας να είναι σε ευθεία και ελαφρώς κεκλιμένη θέση προς τα εμπρός. Το κεφάλι πρέπει να κοιτάει μπροστά και το τιμόνι να είναι όσο το δυνατόν πιο ψηλά.
  • Βεβαιώσου ότι χρησιμοποιείς σέλα ειδικά σχεδιασμένη για τη γυναικεία ανατομία: Μέχρι πρότινος, οι σέλες των ποδηλάτων παράγονταν σχεδιασμένες για την ανδρική ανατομία, ώστε να μην επιβαρύνει τον προστάτη τους. Τέτοιες σέλες έχουν ως συνέπεια, η γυναίκα ποδηλάτης να στηρίζει όλο της το βάρος πάνω στους μυς του περινέου, το οποίο επιβαρύνεται σημαντικά. Έτσι, οι πλέον κατάλληλες σέλες είναι σχεδιασμένες ώστε να στηρίζεις το βάρος σου στο ισχίο ή στα οστά της πυέλου.
  • Προσπάθησε να παραμένεις καθιστή και να μην κάνεις πετάλι όσο στέκεσαι, καθώς έτσι επιβαρύνεις περισσότερο το πυελικό σου έδαφος.

Χρειάζεται να συμβουλευτείς το γιατρό σου, εάν στην περίπτωσή σου:

  • Εγινες πρόσφατα μητέρα: Ειδικοί συμβουλεύουν να μην ανεβαίνουμε στο ποδήλατο προτού ολοκληρώσουμε τις απαραίτητες ασκήσεις αποκατάστασης μετά τον τοκετό, που συνήθως διαρκούν τουλάχιστον 2 μήνες. Μόλις το πυελικό σου έδαφος έχει επανακτήσει τη φόρμα του, είναι προτιμότερο να ξεκινήσεις με μικρά βήματα και πάντα καθισμένη στη σέλα, ώστε να προσαρμόσεις σταδιακά την ένταση της άσκησης.
  • Έχεις κάνει εγχείρηση πυελικού εδάφους: Ως γενικός κανόνας, η ποδηλασία δεν συνίσταται εφόσον έχεις περάσει κάποια περιπέτεια με το πυελικό σου έδαφος. Μετά την εγχείρηση, το πιο πιθανόν είναι να σου συστήσουν ένα πρόγραμμα φυσιοθεραπείας, ώστε να επανακτήσεις τη χαμένη μυϊκή του μάζα. Συμβουλεύσου το γιατρό σου, για το πότε μπορείς να ξαναρχίσεις το ποδήλατο.
  • Εάν πάσχεις από καποιο τύπο ακράτειας ούρων: Η πιθανότητα το ποδήλατο να επιβαρύνει το πρόβλημα σου είναι πολύ μικρή. Αλλά παρόλα αυτά είναι πάντα καλύτερο να συμβουλεύεσαι το γιατρό σου.

Εάν κάποια από τις παραπάνω είναι η περίπτωση σου, προτείνουμε να χρησιμοποιείς ειδικά σχεδιασμένα προστατευτικά προϊόντα κατά της ακράτειας ούρων, όπως αυτά της ΤΕΝΑ, που σου προσφέρουν την ασφάλεια και τη διακριτικότητα που χρειάζεσαι. Παράγγειλε δωρεάν δείγματα εδώ.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Γράψτε το σχόλιό σας