Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΔΙΑΤΡΟΦΗ Απόφυγε να πάρεις κιλά τις γιορτές των Χριστουγέννων
banner_MUESTRA

Απόφυγε να πάρεις κιλά τις γιορτές των Χριστουγέννων

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

0 120

Σου προτείνουμε μερικά απλά τρικ για να φροντίσεις τον εαυτό σου τις γιορτές, χωρίς να σου λείψει τίποτα, μαγειρεύοντας πιάτα ελαφριά και γευστικά για αυτές τις μέρες. Οι δικοί σου ούτε που θα καταλάβουν ότι τρώνε light!


Εκτιμάται, ότι την περίοδο των γιορτών, παχαίνουμε γύρω στα τρία κιλά στις δύο περίπου εβδομάδες που κρατούν τα Χριστούγεννα. Έιναι μια εποχή στην οποία βρισκόμαστε με την οικογένεια και με φίλους, και αυτές οι συνεστιάσεις περιλαμβάνουν φαγητό… πολύ φαγητό: άφθονες ποσότητητες, σε συνδυασμό με αλκοόλ και για το τέλος επιδόρπια με πολλή ζάχαρη και θερμίδες.

Η απόλαυση κατά την διάρκεια των γιορτών  δεν είναι απαραίτητα συνώνυμο της αύξησης βάρους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει και να στερηθείς για να μην παχύνεις: υπάρχει τρόπος να ετοιμάσεις φαγητά το ίδιο νόστιμα αλλά πιο ελαφρά, αντικαθιστώντας, για παράδειγμα, μερικά συστατικά με άλλα. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα:

– Στα ψητά στον φούρνο, μείωσε την ποσότητα σε λάδι και πρόσθεσε λίγο κρασί. Το αλκοόλ θα εξατμιστεί και το κρέας θα νοστιμίσει.

– Έχεις δοκιμάσει το παπιγιότ; Με αυτή την τεχνική, το φαγητό μαγειρεύεται με τους φυλακισμένους ατμούς και τους χυμούς του, χωρίς να χρειάζεται η προσθήκη λιπαρών για να του δώσεις γεύση.

– Για τις σάλτσες που περιλαμβάνουν κρέμα γάλακτος, μπορείς να την αντικαταστήσεις με γιαούρτι ή γάλα με χαμηλά λιπαρά, για να είναι πιο ελαφριές.

– Διάλεξε τυριά με χαμηλά λιπαρά, όπως το ανθότυρο, την μυζήθρα ή το κατίκι.

– Αντί για πατάτα μπορείς να χρησιμοποίησεις μήλα, που θα δώσουν και μία ιδιαίτερη γλυκιά πινελία στα φαγητά σου. Το μήλο είναι αποτοξινωτικό και ευνοεί την λειτουργία του εντέρου.

–  Προσπάθησε να μειώσεις την χρήση αλατιού και αντικατάστησέ το με μπαχαρικά. Το πιπέρι, ο κουρκουμάς και το κύμινο θα δώσουν ένταση στα πιάτα σου και, επιπλέον, θα έχεις τις θετικές επιπτώσεις τους στην διαδικασία της πέψης.

– Τα λαχανικά στον ατμό με αρωματικά είναι η τέλεια εναλλακτική για το γαρνίρισμα αντί για τις σάλτσες με κρέμα γάλακτος ή τις πατάτες.

-Προσοχή με την ζάχαρη που περιλαμβάνουν τα προ-μαγειρεμένα προϊόντα. Διάβασε καλά τα συστατικά τους πριν τα αγοράσεις, και αν μπορείς απόφυγέ τα.

–  Μπορείς να γλυκάνεις τα επιδόρπια που θα φτιάξεις χρησιμοποιώντας stevia, ένα φυσικό γλυκαντικό κατάλληλο και για διαβητικούς και που δεν προσθέτει θερμίδες στο πιάτο.

–   Πιες ένα ποτήρι νερό πριν από το φαγητό και προσπάθησε να μην αναμιγνύεις τα ποτά. Αν πίνεις, για παράδειγμα, κρασί, απόφυγε μετά να πιεις μια μπύρα ή κάποιο λικέρ.

Στο διαδίκτυο μπορείς να βρεις πολλές υπέροχες συνταγές με πιάτα χαμηλά σε λιπαρά και να εντυπωσιάσεις τους καλεσμένους σου!

Ωστόσο, να θυμάσαι ότι το πιο σημαντικό είναι να απολαύσεις την συντροφιά των αγαπημένων σου προσώπων. Να περάσεις υπέροχα στις γιορτές!

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: