Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΑΚΡΑΤΕΙΑ Απόλαυσε τις γιορτές και ξέχνα την απώλεια ούρων
banner_MUESTRA

Απόλαυσε τις γιορτές και ξέχνα την απώλεια ούρων

ΑΚΡΑΤΕΙΑ

0 291

Γεύμα ή δείπνο με οικογένεια και φίλους, ψώνια, βόλτες... Αν θες να περάσεις όμορφα, μην αφήσεις την απώλεια ούρων να καθορίσει τους ρυθμούς σου.


Θες να απολαύσεις τις γιορτές των Χριστουγέννων, χωρίς η απώλεια ούρων να σου χαλάσει την ωραία ατμόσφαιρα; Σου προτείνουμε να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα, ώστε να επικεντρωθείς σε αυτό που πραγματικά είναι σημαντικό: να χαρείς αυτές τις μέρες με τους αγαπημένους σου, χωρίς φόβο και με την σιγουριά ότι έχεις τις απώλειες ούρων υπό έλεγχο.

1- Η στάση του σώματος είναι σημαντική

Φρόντισε τόσο τον τρόπο που κάθεσαι, όσο και τον τρόπο που σηκώνεσαι. Έτσι θα αποφύγεις την άσκηση πίεσης στα πυελικά όργανα.

Μην σηκώνεις βάρος. Για παράδειγμα, όταν στρώνεις το τραπέζι, να μεταφέρεις λίγα κάθε φορά κομμάτια του σερβίτσιου, ακόμα και αν χρειαστεί να κάνεις πολλές διαδρομές, και όχι όλο το σερβίτσιο μαζί.

2.- Φρόντισε τα γεύματα σου

Ναι, την περίοδο αυτή, τρώμε πολύ! Φάε ό,τι σε ευχαριστεί αυτές τις μέρες, προσπάθησε όμως να το εναλλάσεις με γεύματα ελαφριά και με βάση τα λαχανικά. Η δυσκοιλιότητα είναι ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς του πυελικού εδάφους.

Ενυδατώσου και πίνε 6 με 8 ποτήρια υγρά την ημέρα, ώστε το ουρικό σύστημα να λειτουργεί σωστά. Αν δεν το κάνεις από φόβο μην χρειάζεται να πηγαίνεις στην τουαλέτα, θα προκαλέσεις την συγκέντρωση ούρων και η κύστη σου θα ερεθιστεί.

Ελάττωσε την κατανάλωση ανθρακούχων αναψυκτικών, αλκοολούχων ποτών και καφεΐνης, γιατί αυξάνουν την συχνότητα και την ένταση ανάγκης να πας τουαλέτα. Για το ίδιο λόγο, απόφυγε την κατανάλωση πικάντικων τροφών, με πολλά καρυκεύματα, όπως επίσης και τα γλυκαντικά ή τους συσκευασμένους χυμούς.

3.- Μερικές καλές συνήθειες

Απόφυγε να κρατάς την κύστη σου γεμάτη για πολύ ώρα και αφιέρωσε τον αναγκαίο χρόνο για να την αδειάσεις πλήρως.

Φόρεσε ρούχα που τα αισθάνεσαι άνετα και δεν πιέζουν την κύστη σου.

Το κάπνισμα μπορεί να προκαλέσει κρίσεις βήχα που εξασθενούν το πυελικό μας έδαφος. Ίσως είναι μία καλή ευκαιρία για να το κόψεις!

Στα οικογενειακά δείπνα προτίμησε να καθήσεις σε σημείο που να έχεις πρόσβαση στην τουαλέτα, ώστε να μην εξαρτάσαι από τους άλλους να σηκωθούν για να περάσεις και ντραπείς να το κάνεις, με αποτέλεσμα να υποχρεωθείς να κρατιέσαι.

Οι ασκήσεις ενίσχυσης του πυελικού εδάφους θα σε βοηθήσουν να ελέγξεις τις διαρροές, γι’ αυτό μην τις αμελείς.

4.- Επένδυσε σε ασφάλεια και προστασία

Διάλεξε ειδικά προϊόντα ακράτειας για την απώλεια ούρων, όπως αυτά της ΤΕΝΑ. Χάρη στην τριπλή προστασία τους, θα απολαύσεις αυτές τις γιορτές, καθώς θα αισθάνεσαι στεγνή, ασφαλής και χωρίς τις άσχημες χαρακτηριστικές οσμές των ούρων.

Μην αφήσεις την ακράτεια να περιορίσει τον τρόπο που θέλεις να ντυθείς και φόρεσε εκείνο το αγαπημένο σου εφαρμοστό φόρεμα. Τα προϊόντα ΤΕΝΑ παρέχουν διακριτικότητα και άνεση με υψηλά επίπεδα απορρόφησης. Κανείς δεν θα αντιληφθεί ότι τα φοράς.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: