Εγγραφείτε τώρα ή εάν είστε χρήστης πληκτρολογήστε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης

TENA
Home ΑΚΡΑΤΕΙΑ Ακράτεια; Αντιμέτώπισέ τη σε 5 βήματα
banner_MUESTRA

Ακράτεια; Αντιμέτώπισέ τη σε 5 βήματα

ΑΚΡΑΤΕΙΑ

0 479

Το να αναγνωρίσουμε ότι έχουμε ένα πρόβλημα είναι ο μοναδικός τρόπος για να μπορέσουμε να βρούμε την λύση του. Αν θέλεις να αντιμετωπίσεις την ακράτεια, εδώ σου προτείνουμε τον τρόπο.


Οι απώλειες ούρων αποτελούν συχνά ένα πρόβλημα που μας κοστίζει να το αποδεχτούμε. Μπορεί να προκαλέσει αρκετή αμηχανία που, αν δεν το αντιμετωπίσουμε θετικά, ίσως επηρεάσει περαιτέρω την ψυχική μας υγεία, αποκτώντας συναισθήματα, όπως αυτά της απογοήτευσης, της στεναχώριας, του άγχους…

Για να το αποφύγουμε, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ναι, έχουμε ένα πρόβλημα και ότι πάντα μπορεί να υπάρχει μία λύση. Αρκεί να την ψάξουμε.

Την δεκαετία του ‘70, οι ερευνητές D´Zurilla και Goldfried επινόησαν μία στρατηγική για την επίλυση προβλημάτων σε πέντε βήματα. Αυτή η τεχνική μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση της ακράτειας. Αν λοιπόν αποφασίσεις να την ακολουθήσεις, σίγουρα θα αρχίσεις να αισθάνεσαι καλύτερα και να έχεις καλύτερο έλεγχο του εαυτού σου. Τα βήματα έχουν ως εξής:

Βήμα 1: Προθυμία

Οι δυσκολίες υπάρχουν και ξέρεις ότι η απώλεια ούρων αφορά ένα μεγάλο μέρος των γυναικών. Αν το συζητήσεις με κάποια φίλη σου, σίγουρα θα σου πει ότι και αυτή έχει υποφέρει από αυτό και ότι συνεχίζει κανονικά με την καθημερινότητά της, χρησιμοποιώντας διάφορους τρόπους. Μην ενεργείς παρορμητικά: σκέψου, αναγνώρισε αυτό που σου συμβαίνει και άρχισε να αναζητάς αποδοτικές λύσεις.

Βήμα 2: Προσδιόρισε το πώς σε επηρεάζει η ακράτεια

Πρέπει να κατανοήσεις τι σου συμβαίνει. Σε τι συνίσταται το πρόβλημα; Γιατί το θεωρείς πρόβλημα; Πού και πώς σε επηρεάζει στην καθημερινότητά σου; Ίσως να έχει αντίκτυπο στην κοινωνική σου ζωή: είσαι λιγότερο δραστήρια, μειώνεις τον χρόνο παραμονής σου έξω από το σπίτι, αποφεύγεις τις ερωτικές επαφές ή άλλαξες τον τρόπο που ντύνεσαι και αισθάνεσαι λιγότερο ασφαλής με τον εαυτό σου. Με βάση τα προηγούμενα, μπορείς να βάλεις στόχους. Για παράδειγμα: ανάκτησε την προσωπική σου ζωή, ντύσου και πάλι όπως σου αρέσει ή επανενεργοποίησε την σεξουαλική σου ζωή.

.

Βήμα 3: Πιθανές λύσεις

Ωραία, τώρα που ξέρεις τι σου συμβαίνει και τι θέλεις να κατορθώσεις, αναρωτήσου: τι εναλλακτικές έχω για να το λύσω: κάνε μία λίστα με τις πιθανές λύσεις:συμβουλέψου έναν ειδικό, συζήτησέ το με ανθρώπους που εμπιστεύεσαι, χρησιμοποίησε ειδικά σχεδιασμένα προϊόντα για την απώλεια ούρων, ξεκίνα δραστηριότητες με τις οποίες αισθάνεσαι άνετα… Όλα όσα σκεφτείς είναι έγκυρα, όσο περισσότερες επιλογές υπάρχουν στην λίστα σου, τόσο το καλύτερο.

Βήμα 4: Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Σειρά έχει να αξιολογήσεις τις λύσεις που σκέφτηκες. Απόρριψε αυτές που δεν μπορείς να εφαρμόσεις. Αντίθετα, δώσε προτεραιότητα σε αυτές που εξαρτώνται από εσένα για την πραγματοποίηση τους και σε αυτές που τα πλεονεκτήματα είναι περισσότερα από τα μειονεκτήματα.

Βήμα 5: Από την θεωρία στην πράξη

Από πού θα αρχίσεις; Πρώτο, και απαραίτητο, είναι να συμβουλευτείς έναν ειδικό, γιατρό και/ή φυσιοθεραπευτή, με ειδίκευση στο πυελικό έδαφος, για να αξιολογήσει το τι ακριβώς συμβαίνει. Το ήξερες ότι πολλές περιπτώσεις απώλειας ούρων λύνονται με την κατάλληλη θεραπεία;

Φτιάξε ένα σχέδιο βήμα βήμα και διάλεξε την μέρα που θα ξεκινήσεις να δουλεύεις με τον εαυτό σου και να αισθάνεσαι καλύτερα. Έτσι θα κερδίσεις αυτοεκτίμηση, θα αισθανθείς πιο σίγουρη για σένα και θα ελέγχεις περισσότερο την ζωή σου. Ξεκίνα!

Επιπλέον, θυμήσου ότι το να χρησιμοποιείς ειδικά σχεδιασμένα προϊόντα για την απώλεια ούρων, όπως αυτά της σειράς ΤΕΝΑ, θα σε βοηθήσει να αισθανθείς προστασία. Διαπίστωσέ το μόνη σου. Ζήτα δείγμα εδώ.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Άσε μας το σχόλιό σου: