ΤΕΝΑ συν σε όλα
Home ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 6 Τρόποι για να αυξήσετε την ενέργειά σας.

Πολλοί πελάτες μου παραπονιούνται ότι δεν έχουν χρόνο να κάνουν τα πράγματα που θέλουν. Όταν τους ρωτάω τι κάνουν μέσα στην ημέρα τους μου λένε μια λίστα που όντως είναι εξουθενωτική.  Το κυριότερο πρόβλημα όμως δεν είναι ότι κάνουν τόσα πράγματα. Είναι το τι κάνουν και το πώς το κάνουν. Αυτά είναι που τους οδηγούν, όχι τόσο σε έλλειψη χρόνου αλλά κυρίως σε έλλειψη ενέργειας. Όπως ξέρουμε ο χρόνος είναι εντελώς σχετικός. Αν κάνεις κάτι που σε διασκεδάζει περνάει γρήγορα και σίγουρα δεν σε κουράζει. Αν κάνεις κάτι εντελώς βαρετό περνάει αργά και στο τέλος νιώθεις εξουθενωμένος. Αναλύοντας λοιπόν πώς περνάνε οι εξουθενωμένοι μου -ψυχικά και σωματικά- πελάτες μέσα στην ημέρα ανακάλυψα 2 βασικές θέματα:

α/ Διεκπεραιώνουν μια τεράστια λίστα από “πρέπει” χωρίς να αφήνουν χώρο για τα “θέλω”

β/ Ακόμα κι αν προλάβουν τα “θέλω” , τα πραγματοποιούν με τόσο στρες και πίεση που στο τέλος κι αυτά τους εξαντλούν και δεν τα ευχαριστιούνται.

Αν νιώθετε ότι ο χρόνος σας δεν σας φτάνει, σας προτείνω –μιας και οι ώρες τις ημέρα θα παραμείνουν 24 ό,τι και να κάνετε!- να ασχοληθείτε με το πώς θα αυξήσετε την ενέργειά σας:

  1. Κοιμηθείτε τουλάχιστον 7 ώρες χωρίς καμία παρεμβολή. Αν έχετε μικρά παιδιά, κρατήστε 1 ή 2 βράδια την εβδομάδα για εσάς ορίζοντας κάποιον άλλο “υπεύθυνο” (μπαμπά, γιαγιά κλπ) έτσι ώστε να καταφέρετε να κοιμηθείτε ανενόχλητα.
  2. Μην παραλείπετε γεύματα, κυρίως το πρωινό. Οι εξαντλητικές δίαιτες σας κοστίζουν σε ενέργεια και άρα σε χρόνο! Πιείτε άφθονο νερό και τραφείτε υγιεινά και ισορροπημένα.
  3. Κάντε κάτι για εσάς κάθε μέρα! – Μπορεί να είναι μόνο10′ διαλογισμού ή χαλάρωσης, η ανάγνωση ενός βιβλίου ή οτιδήποτε θα σας δώσει την ευκαιρία να επαναφορτιστείτε. Φροντίστε όμως να διασφαλίσετε ότι αυτή την ώρα δεν θα επιτρέψετε σε κανένα να σας διακόψει, ούτε στον εαυτό σας να σκεφτεί όλα τα υπόλοιπα θέματα της ημέρας
  4. Αντιμετωπίστε το θυμό που μπορεί να νιώθετε για πράγματα και καταστάσεις. Ο θυμός, όπως και το στρες απομυζούν την ενέργειά μας
  5. Κάντε προληπτικά checkup συχνά. Ελέγξτε το ανοσοποιητικό σας, το θυρεοειδή σας, τα επίπεδα οξειδωτικού στρες στον οργανισμό σας.
  6. Τέλος, μοιραστείτε την ημέρα σας με ανθρώπους που αγαπάτε. Έρευνες δείχνουν ότι οι ισχυροί συναισθηματικοί δεσμοί και το μοίρασμα μας γεμίζουν αισιοδοξία κι ενέργεια

    Από την Dr.Νάνσυ Μαλλέρου

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Deixe-nos um comentário